Tuesday , December 12 2017

अलहदा तलंगाना के मुतालिबा को ऐस आर सी से रुजू करने का इशारा

हैदराबाद 10 नवंबर (एजैंसीज़ सियासत न्यूज़) मसला तॆलंगाना की यकसूई के बारे आजशकोक-ओ-शुबहात पैदा हो गए । जब ऑल इंडिया कांग्रेस कमेटी (ए आई सी सी) के तर्जुमान ने आज इशारा दिया कि छोटी रियास्तों की तशकील के मुतालिबात से निमटने केलिए मर्कज़ ह

हैदराबाद 10 नवंबर (एजैंसीज़ सियासत न्यूज़) मसला तॆलंगाना की यकसूई के बारे आजशकोक-ओ-शुबहात पैदा हो गए । जब ऑल इंडिया कांग्रेस कमेटी (ए आई सी सी) के तर्जुमान ने आज इशारा दिया कि छोटी रियास्तों की तशकील के मुतालिबात से निमटने केलिए मर्कज़ हुकूमत एक ख़ुसूसी कमीशन क़ायम कर सकती है।

मिस्टर अलवी ने नई दिल्ली में आज अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए इस नज़रिया का इज़हार किया कि छोटी रियास्तों के मुतालिबात को सिर्फ रियास्तों की तंज़ीम जदीद से मुताल्लिक़ दूसरे कमीशन के क़ियाम के ज़रीया ही हल किया जा सकता है।

उन्होंने कहा कि अब चूँकि मलिक के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों से छोटी रियास्तों की तशकील के मुतालिबात उठने लगते हैं। चुनांचे हुकूमत इन मुतालिबात को रियास्तों की तंज़ीम जदीद कमीशन (ऐस आर सी) से रुजू करते हुए कोई हल निकाल सकती है। मिस्टर राशिद अलवी के इस ब्यान को इस लिए भी नुमायां एहमीयत हासिल होगई है कि कांग्रेस कोर कमेटी के एक अहम रुकन डग वजए सिंह ने भी कहा है की उत्तरप्रदेश की तक़सीम से क़बल कांग्रेस को चाहीए कि वो इस मसला को ऐस आर सी से रुजू करॆ। मिस्टर द्विगविजय् सिंह ने मज़ीद कहा कि रियास्तों की तक़सीम के बारे में हमारी (कांग्रेस की) पालिसी बिलकुल वाज़िह है।

किसी रियासत की तक़सीम से क़बल हम रियास्ती तंज़ीम जदीद कमीशन के क़ियाम का मुतालिबा करते हैं। उत्तरप्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर मायावती ने अपनी रियासत को तीक़न हिस्सों में बुंदेलखंड, पूर्वांचल और हुर्रियत प्रदेश में तक़सीम करना चाहती हैं। मिस्टर राशिद अलवी ने एतराफ़ किया कि तलंगाना एक हस्सास मसला ही। आंधरा प्रदेश में कांग्रेस के तंज़ीमी उमूर के इंचार्ज ग़ुलाम नबी आज़ाद इस मसला से निमटने की कोशिश में मसरूफ़ हैं और वो (आज़ाद) ही बिशमोल तॆलंगाना ऐसे मसाइल को रियास्तों की तंज़ीम जदीद के दूसरे कमीशन से रुजू करने के बारे में कोई फ़ैसला कर सकते हैं। मिस्टर अलवी ने कहा कि कांग्रेस, छोटी रियास्तों के क़ियाम की मुख़ालिफ़ नहीं ही, लेकिन छोटी रियास्तों के लिए इस किस्म के मुतालिबात से निमटने केलिए हुकूमत को किसी वाज़िह पालिसी की ज़रूरत होती ही। कांग्रेस के मर्कज़ी क़ाइदीन के ताज़ा तरीन रिमार्कस पर तलंगाना के क़ाइदीन ने शदीद रद्द-ए-अमल का इज़हार किया है और इल्ज़ाम आइद किया हीका कांग्रेस पार्टी इस मसला पर तलंगाना अवाम को एक बार फिर धोका देने की कोशिश कर रही है।

TOPPOPULARRECENT