Monday , January 22 2018

अलहदा तेलंगाना पर कोई मुतबादिल तजवीज़ काबिल-ए-क़बूल नहीं

सदर नशीन तेलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी प्रोफ़ैसर कूदनडा राम ने वाज़ेह किया कि मर्कज़ी हुकूमत अगर अलहदा तेलंगाना की तशकील के बजाय कोई और मुतबादिल पेश करेगी तो उसे हरगिज़ क़बूल नहीं किया जाएगा । अख़बारी नुमाइंदों से बात

सदर नशीन तेलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी प्रोफ़ैसर कूदनडा राम ने वाज़ेह किया कि मर्कज़ी हुकूमत अगर अलहदा तेलंगाना की तशकील के बजाय कोई और मुतबादिल पेश करेगी तो उसे हरगिज़ क़बूल नहीं किया जाएगा । अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए प्रोफ़ेसर कूदनडा राम ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत तेलंगाना मैं तरक़्क़ीयाती कौंसल या बोर्डस के क़ियाम के ज़रीया तेलंगाना तहरीक को ख़तम करने का मंसूबा रखती है ।

उन्हों ने कहा कि किसी भी तरक़्क़ीयाती बोर्ड को हरगिज़ क़बूल नहीं किया जाएगा और जवाइंट ऐक्शण कमेटी उस की मुख़ालिफ़त करेगी । उन्हों ने कहा कि तेलंगाना रियासत से हट कर कोई दूसरा मुतबादिल अवाम के लिए काबिल-ए-क़बूल नहीं होगा । कूदनडा राम ने आज ज़िला और मंडल सतह के जवाइंट ऐक्शण कमेटीयों के क़ाइदीन के साथ इजलास मुनाक़िद किया।

उन्हों ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत तेलंगाना के बारे में कई एक मुतबादिल पर ग़ौर कररही है लेकिन तेलंगाना अवाम अलहदा रियासत के इलावा किसी और पेयाकेज या तरक़्क़ीयाती बोर्ड को क़बूल नहीं करेंगे । उन्हों ने बताया कि तेलंगाना रियासत की तशकील और सरकारी मुलाज़मीन के ख़िलाफ़ आइद करदा मुक़द्दमात से दसतबरदारी का मुतालिबा करते हुए 3 मार्च को ज़िला कलक्ट्रेटस के रूबरू धरना मुनज़्ज़म किया जाएगा । उन्हों ने कहा कि 5 मार्च को रंगा रेड्डी कलक्ट्रेट के रूबरू धरना मुनज़्ज़म किया जाएगा ।

मुलाज़मीन जवाइंट ऐक्शण कमेटी की जानिब से 20 मार्च को चलो हैदराबाद रियाली मुनज़्ज़म की जाएगी ।कूदनडा राम ने मुलाज़मीन और वर्कर्स से अपील की कि वो भारी तादाद में हिस्सा लेकर चलो हैदराबाद प्रोग्राम को कामयाब बनाएं । उन्हों ने तेलंगाना के ज़िमनी इंतेख़ाबात में उन उम्मीदवारों की ताईद करने का ऐलान किया जिन्हों ने तेलंगाना के लिए अपने ओहदों की क़ुर्बानी दी है । उन्हों ने अवाम से अपील की कि तेलंगाना की राह में रुकावट बनने वाली जमातों को सबक़ सिखाएं ।

TOPPOPULARRECENT