Wednesday , December 13 2017

अलाहीदा तेलंगाना बिल पार्लेमेंट‌ सेशन में पेश करने का मुतालिबा

हैदराबाद । तेलंगाना वेलडर फ़ोर्म के क़ियाम की पहली सालगिरा के मौक़ा पर फ़ोर्म के क़ाइदीन अज़ीज़ पाशाह साबिक़ एम पी , डी पी रेड्डी , मौलाना हामिद मुहम्मद ख़ां , अली उद्दीन कादरी कन्वीनर , नुसरत मुही उद्दीन , मुनीर उद्दीन मुजाहिद ने आज एक प

हैदराबाद । तेलंगाना वेलडर फ़ोर्म के क़ियाम की पहली सालगिरा के मौक़ा पर फ़ोर्म के क़ाइदीन अज़ीज़ पाशाह साबिक़ एम पी , डी पी रेड्डी , मौलाना हामिद मुहम्मद ख़ां , अली उद्दीन कादरी कन्वीनर , नुसरत मुही उद्दीन , मुनीर उद्दीन मुजाहिद ने आज एक प्रेस कान्फ़्रैंस मुनाक़िद की ।

जनाब अज़ीज़ पाशाह ने कहा कि अलाहीदा तेलंगाना का मुतालिबा 4 करोड़ अवाम की मुशतर्का जम्हूरी आवाज़ है जिसे मज़ीद टाला नहीं जा सकता । हालिया रियासती ज़िम्नी इंतेख़ाबात में अवाम ने मुख़ालिफ़ीन को मुस्तर्द किया । मर्कज़ी वज़ीर दाख़िला जनाब चिदम़्बरम का इस्तिदलाल ना वाजिबी है कि तमाम सयासी पार्टियों में इत्तिफ़ाक़ राय नहीं है । मौसूफ़ ने कहा कि जम्हूरी निज़ाम में अवामी मुतालिबात की अहमियत होती है क्योंकि सयासी जमातों की अहमियत अवाम से है ।

यू पी-ओ-दीगर रियासतों के इंतेख़ाबी नताइज सयासी जमातों के लिए सबक़ हैं । आप ने नए रियासती गवर्नर के तक़र्रुर का भी मुतालिबा किया । इलावा अज़ीं हालिया फ़सादाद की आला सतही तहकीकात करवाने और मुतास्सिरीन को माली इमदाद देने का भी हुकूमत से मुतालिबा किया ।

मौलाना हामिद मुहम्मद ख़ां मुअज़्ज़िज़ रुकन एल्डर्स फ़ोर्म-ओ-सदर एम पी जे ने कहा कि दस्तूर हिंद के दफ़ा 3 के तहत मर्कज़ी हुकूमत को नई रियासत देने का इख़तियार हासिल है । चिदम़्बरम का बयान ना वाजिबी है कि तमाम सयासी जमातों में इत्तिफ़ाक़ राय होना चाहीए । इलावा अज़ीं उन्हों ने तेलंगाना जे ए सी के क़ाइदीन के लिए तज्वीज़ पेश की कि सिर्फ सेक्युलर जमातों को शामिल रखा जाना चाहीए ताकि तहरीक का सेक्युलर किरदार बर क़रार रह सके ।

क़ाइदीन ने कांग्रेस क़ाइदीन से ओहदों से मुस्ताफ़ी हो कर तहरीक का साथ देने और तहरीक को मज़ीद मुस्तहकम करने की ख़ाहिश की । जनाब डी पी रेड्डी ने तलबा नौजवानों से ख़ुदकुशी ना करने की अपील की और आंधरा सीमा क़ाइदीन से तेलंगाना मसला पर मुतनाज़ा-ओ-गैर ज़िम्मा दाराना ब्यान ना देने की अपील की ।

जनाब अली उद्दीन कादरी कन्वीनर ने कहा कि 18 अप्रैल 2011 को फ़ोर्म का क़ियाम अमल में आया था । उन्हों ने अजी टेशन के दौरान एहितजाजियों पर दर्ज मुक़द्दमात को वापिस लेने की हुकूमत से अपील की ।

जनाब नुसरत मुही उद्दीन , मुनीर उद्दीन मुजाहिद ने भी पार्लीमेंट‌ सेशन में तेलंगाना बिल पेश करने और कांग्रेस क़ाइदीन से मुस्ताफ़ी होने की तहरीक को मुस्तहकम करने की अपील की ।

TOPPOPULARRECENT