Saturday , June 23 2018

अलैहदा तेलंगाना के लिए क़रारदाद का मुतालिबा, असेम्बली मीटिंग तीन मर्तबा मुल्तवी

हैदराबाद 21 मार्च: आंध्र प्रदेश क़ानूनसाज़ कौंसिल कि मीटिंग आज किसी कार्रवाई के बगै़र दिन भर के लिए मुल्तवी कर दिया गया जब तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ( टी आर एस ) के अरकान ने अलहदा रियासत तेलंगाना के क़ियाम के लिए ऐवान में क़रारदाद को पेश

हैदराबाद 21 मार्च: आंध्र प्रदेश क़ानूनसाज़ कौंसिल कि मीटिंग आज किसी कार्रवाई के बगै़र दिन भर के लिए मुल्तवी कर दिया गया जब तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ( टी आर एस ) के अरकान ने अलहदा रियासत तेलंगाना के क़ियाम के लिए ऐवान में क़रारदाद को पेश करने का मुतालिबा करते हुए कार्रवाई को रोक दिया।

जिस के नतीजे में ऐवान की कार्रवाई दो मर्तबा मुल्तवी की गई। स्पीकर एन मनोहर ने पहली मर्तबा एक घंटे के लिए और दूसरी मर्तबा आधा घंटे के लिए मीटिंग मुल्तवी करने का एलान किया। दो अलतवा के बाद जैसे ही तीसरी मर्तबा कार्रवाई का आग़ाज़ हुआ टी आर एस अरकान ने अलहदा तेलंगाना के क़ियाम के लिए अपने मुतालिबा की ताईद में तीसरी मर्तबा भी शोर-ओ-गुल का आग़ाज़ कर दिया।

टी आर एस के अरकान प्ले कार्ड्स थामे हुए थे जिस पर जय तेलंगाना का नारा दर्ज था। वज़ीर इमारात-ओ-शवारा धर्मना प्रसाद राव‌ ने नारा बाज़ी करने वाले अरकान से अपनी नशिस्तें सँभाल लेने की दरख़ास्त की लेकिन उन की अपील बेअसर साबित हुई।

धर्मना प्रसाद ने अरकान को याद दिलाया कि चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी पहले ही कह चुके हैं कि अलहदा तेलंगाना के लिए ऐवान में क़रारदाद पेश नहीं की जा सकती लेकिन टी आर एस अरकान अपने मुतालिबा पर बज़िद रहे और इसरार किया कि क़रारदाद पेश ना किए जाने की सूरत में वो कार्रवाई जारी रहने नहीं देंगे।

क़ब्लअज़ीं स्पीकर रियास्ती असेम्बली एन मनोहर ने अप्पोज़ीशन जमातों के पेश करदा तहरीकात अलतवा को नामंज़ूर करने का एलान किया। जिस के साथ ही तेलुगू देशम अरकान और टी आर एस अरकान असेम्बली ने स्पीकर पोडियम के क़रीब पहुंच कर अपने एहतिजाज का आग़ाज़ कर दिया।

असेम्बली में असल अप्पोज़ीशन तेलुगू देशम पार्टी ने वयाट ( इज़ाफ़ी क़दर टैक्स ) के मसले पर, वाई एस आर कांग्रेस पार्टी ने बर्क़ी के मसले पर, तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने अलहदा रियासत तेलंगाना की तशकील के मसले पर असेम्बली में क़रारदाद की मंज़ूरी के मसले पर, सी पी आई एम ने एस सी एसटी सब प्लान के मसले पर और दीगर जमातों ने भी दीगर मसाइल पर तहरीकात अलतवा पेश किए, जिन्हें स्पीकर असेम्बली ने नामंज़ूर कर दिया।

मनोहर ने असेम्बली की कार्रवाई को 21मार्च सुबह 9 बजे तक मुल्तवी करने का एलान कर दिया।

TOPPOPULARRECENT