Monday , May 28 2018

अलैहदा तेलंगाना के ख़िलाफ़ इंतिबाह वाई ऐस आर कांग्रेस के रुकन एसेम्बली मुस्ताफ़ी

अनंत पुर,21 जनवरी: (एजैंसीज़) वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी के रुकन एसेम्बली बी गुरु नाथ रेड्डी ने जो हलक़ा अनंत पुर की नुमाइंदगी करते हैं अलहदा तेलंगाना के क़ियाम की मुख़ालिफ़त और मुत्तहदा आंधरा प्रदेश की ताईद में आज ऐवान की रुकनीयत से इस्

अनंत पुर,21 जनवरी: (एजैंसीज़) वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी के रुकन एसेम्बली बी गुरु नाथ रेड्डी ने जो हलक़ा अनंत पुर की नुमाइंदगी करते हैं अलहदा तेलंगाना के क़ियाम की मुख़ालिफ़त और मुत्तहदा आंधरा प्रदेश की ताईद में आज ऐवान की रुकनीयत से इस्तीफ़ा समाखया आंधरा जय ए सी के हवाले कर दिया। गुरु नाथ रेड्डी ने कहा कि स्पीकर एन मनोहर को अपना मकतूब इस्तीफ़ा रवाना करने से कोई पस-ओ-पेश नहीं करेंगे वो ओहदों की परवाह नहीं करते।

इलाक़ा आंधरा और राइलसीमा के कांग्रेस क़ाइदीन और मुत्तहदा रियासत की मजलिस-ए-अमल के कारकुन कल नई दिल्ली रवाना हो रहे हैं जहां वो कांग्रेस हाईकमान से मुतालिबा करेंगे कि आंधरा प्रदेश को बदस्तूर मुत्तहिद रखा जाये और वो तक़सीम की हरगिज़ इजाज़त नहीं देंगे। गुरु नाथ रेड्डी के इस्तीफ़ा के बाद ऐसा महसूस होता है कि सीमा। आंधरा इलाक़े से ताल्लुक़ रखने वाले अरकान एसेम्बली के इस्तीफ़ों का एक सिलसिला शुरू हो जाएगा।

गुरु नाथ रेड्डी ने अगरचे मुत्तहदा आंधरा प्रदेश की हिमायत और अलहदा तेलंगाना की सख़्त मुख़ालिफ़त की है ताहम वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी ने उन के बयान से बेताल्लुक़ी का इज़हार किया है। इसी दौरान मुत्तहदा रियासत के हामीयों ने अनंत पुर में तेलगोदीशम के एक रुकन एसेम्बली पी केशव की क़ियामगाह पर हमला कर दिया और कहा कि वो भी गुरु नाथ रेड्डी की तक़लीद करते हुए समाखया आंधरा जौइंट ऐक्शण कमेटी को अपना इस्तीफ़ा पेश करदें।

TOPPOPULARRECENT