Thursday , December 14 2017

अलैहदा तेलंगाना रियासत की तशकील यक़ीनी, कांग्रेस का फ़ैसला मुतवक़्क़े

हैदराबाद 5 जुलाई (सियासत न्यूज़) साबिक़ सदर प्रदेश कांग्रेस और रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल डी श्रीनिवास ने कहा कि अलैहदा तेलंगाना रियासत की तशकील यक़ीनी है। आज उन्हों ने एक प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि कांग्रेस हाईक

हैदराबाद 5 जुलाई (सियासत न्यूज़) साबिक़ सदर प्रदेश कांग्रेस और रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल डी श्रीनिवास ने कहा कि अलैहदा तेलंगाना रियासत की तशकील यक़ीनी है। आज उन्हों ने एक प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि कांग्रेस हाईकमान रियासत की तक़सीम का फ़ैसला करने वाली है।

उन्हों ने अलैहदा रियासत की तशकील के लिए एक हज़ार तलबा और नौजवानों की ख़ुदकुशियों पर अफ़सोस का इज़हार किया और कहा कि अलैहदा रियासत की तशकील के अमल का आग़ाज़ चार साल क़ब्ल हो गया था, ताहम चंद नागुज़ीर वजूहात की वजह से ताख़ीर हुई। फ़ैसला पर अमल ना करने का हाईकमान को अफ़सोस भी है।

फ़ैसला करके अमल ना करने पर तेलंगाना अवाम की नाराज़गी का एतराफ़ करते हुए डी श्रीनिवास ने तलबा और नौजवानों को ख़ुदकुशी करने की बजाय ज़िंदा रह कर अलैहदा तेलंगाना रियासत की तशकील को देखने का मश्वरा दिया।

उन्हों ने कहा कि के सी आर के यू पी ए की हलीफ़ जमातों के साथ ख़ुशगवार ताल्लुक़ात हैं, अलैहदा रियासत की तशकील के वाहिद एजेंडा के सबब टी आर एस का वजूद अमल में आया था। अगर हाईकमान इजाज़त दे तो वो इस मसअले पर सरबराह टी आर एस के चन्द्र शेखर राव से मोज़ाकरात के लिए तैयार हैं।

TOPPOPULARRECENT