Monday , December 18 2017

अलैहदा रियासत की तशकील के वादा को क्यों पूरा ना किया जाये ? :शिंदे

हैदराबाद 22 जनवरी :तशकील तेतलंगाना में रुकावट डालने सीमा आंध्र कांग्रेस क़ाइदीन की कोशिशों को आज झटका लगा जबके मर्कज़ी क़ाइदीन ने उन्हें खरी खरी सुना दी ।

हैदराबाद 22 जनवरी :तशकील तेतलंगाना में रुकावट डालने सीमा आंध्र कांग्रेस क़ाइदीन की कोशिशों को आज झटका लगा जबके मर्कज़ी क़ाइदीन ने उन्हें खरी खरी सुना दी ।

वज़ीर दाख़िला सुशील कुमार शिंदे से जब इन क़ाइदीन ने तेलंगाना के ख़िलाफ़ नुमाइंदगी के लिए मुलाक़ात की तो उन्हों ने उल्टा उन क़ाइदीन से सवालात करते हुए उन्हें परेशान करदिया ।

शिंदे ने सीमा आंध्र क़ाइदीन से सवाल किया कि तेलंगाना रियासत क्यों तशकील नहीं दी जानी चाहीए जबके कांग्रेस पार्टी ने इस का वाअदा किया था । क्या पार्टी को अपने ही वाअदे से इन्हिराफ़ करना चाहीए ?

उन्होंने सीमा आंध्र क़ाइदीन से सवाल किया कि जब कांग्रेस पार्टी ने अपने इंतिख़ाबी मंशूर में तेलंगाना का मसला शामिल किया था तो उन क़ाइदीन ने ख़ामोशी क्यों इख़तियार की थी ? ।

इस तरह के सवालात के बावजूद सीमा आंध्र क़ाइदीन 22 जनवरी को वज़ीर-ए-आज़म के अलावा ग़ुलाम नबी आज़ाद और वेलार रवी से मुलाक़ात करेंगे । अलावा अज़ीं दिल्ली में तेलंगाना की सरगर्मियों में इज़ाफ़ा होगया है 24 जनवरी को यू पी ए की हलीफ़ जमातों का और 25 जनवरी को कांग्रेस कोर कमेटी मीटिंग तलब करने का इमकान है । वज़ीर-ए-दाख़िला शंडे 27 जनवरी को सहि रोज़ा दौरे पर बंगला देश के लिए रवाना होंगे ।

अलावा अज़ीं तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट ने मर्कज़ी वज़ीर एस जए पाल रेड्डी से मुलाक़ात की ।2 जनवरी को अलाक़ा तेलंगाना के कांग्रेस के अरकान असेंबली अरकान क़ानूनसाज़ कौंसिल दिल्ली पहुंच रहे हैं । दिल्ली में तेलंगाना की सरगर्मीयों में ज़बरदस्त इज़ाफ़ा होगया है । सीमा आंध्र की नुमाइंदगी करने वाले 12 रियास्ती वुज़रा 30 से ज़ाइद अरकान असेंबली अरकान क़ानून साज़ कौंसिल के अलावा 10 अरकान-ए-पार्लीमैंट दिल्ली में क़ियाम कर के रियासत को तक़सीम ना करने का पार्टी हाईकमान और मर्कज़ पर दबा डाल रहे हैं ।

उनके हमराह ए पी एन जी औज़ क़ाइदीन के अलावा चंद मुत्तहदा आंध्र के हामी तंज़ीमों के नुमाइंदे भी मौजूद थे। आज सीमा आंध्र क़ाइदीन को तीन अहम क़ाइदीन वेलार रवी डग विजए सिंह के अलावा मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला सुशील कुमार शिंदे ने झटका देते हुए मायूस कर दिया है ।

सुबह ताख़ीर से पहुंचने पर वेलार रवी ने मुलाक़ात करने से इनकार करते हुए उन्हें कल शाम 4 बजे मुलाक़ात करने की हिदायत दी है । म डग विजए सिंह ने आंध्र प्रदेश के इंचार्ज ना होने का दावे करते हुए उन्हें हैरतज़दा कर दिया और ए पी एन जी औज़ के क़ाइदीन से इस्तिफ़सार किया कि सेक्यूरिटी में तेलंगाना एम्पलॉयज़ की तादाद किया है शाम में जब मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला सुशील कुमार शिंदे से मुलाक़ात की तो उन्हों ने भी सीमा आंध्र के क़ाइदीन को कहीं का नहीं छोड़ा । रियासत को मुत्तहिद रखने की नुमाइंदगी करने वाले सीमा आंध्र के कांग्रेस क़ाइदीन से सवाल किया कि अलहदा तेलंगाना रियासत तशकील देने के वाअदे पर क़ायम ना रहे तो क्या वाअदे को नहीं निभाना चाहीए । जब कांग्रेस पार्टी के इंतिख़ाबी मंशूर में तेलंगाना के मसले को शामिल किया गया था तो तब क्यों ख़ामोश थे।

अब क्यों वावेला मचाया जा रहा है । सीमा आंध्र के कांग्रेस क़ाइदीन ने अपने साथ ले गए कांग्रेस पार्टी मंशूर को शिंदे को दिखाते हुए कहा कि कांग्रेस पार्टी ने अलहदा तेलंगाना रियासत तशकील देने का कहीं पर भी वाअदा नहीं किया है । रोशिया की क़ियादत में तशकील दी गई कमेटी की रिपोर्ट पर फ़ैसला करने का एलान किया था ।

सीमा आंध्र के कांग्रेस क़ाइदीन ने तक़रीबन 45 मिनट तक मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला से मुलाक़ात की उन्हें आदाद-ओ-शुमार पेश करते हुए तेलंगाना की तरक़्क़ी के साथ रियासत की तक़सीम से होने वाले नुक़्सानात से वाक़िफ़ किराया । मीडीया से बातचीत करते हुए रियास्ती वज़ीर शलीजा नाथ ने कहा कि शिंदे ने हमें बताया कि रियासत को तक़सीम करने या मुत्तहिद रखने का हनूज़ कोई फ़ैसला नहीं किया गया है ।

हम रियासत को मुत्तहिद रखने के लिए आख़िरी लम्हा तक कोशिश करेंगे । रियासत को तक़सीम करने की सूरत में सीमा आंध्र में पेश आने वाले इमकानी वाक़ियात से उन्हें वाक़िफ़ किराया गया । बावसूक़ ज़राए से पता चला है कि कांग्रेस पार्टी तेलंगाना मसले पर यू पी ए की हलीफ़ जमातों से राय हासिल करने के लिए 23 या 24 जनवरी को मीटिंग तलब करने पर ग़ौर कररही है और 25 जनवरी को कांग्रेस कोर कमेटी कि मीटिंग तलब करने का भी इमकान है ।

मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला शिंदे 27 ता 29 जनवरी बंगला देश के दौरे पर रहेंगे । इस से पहले तेलंगाना पर फ़ैसला होने की तवक़्क़ो है । सीमा आंध्र की दिल्ली में सरगर्मीयों में सी एलपी ऑफ़िस असेंबली में तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के अरकान असेंबली अरकान क़ानूनसाज़ कौंसिल का हंगामी इजलास मुनाक़िद हुआ ।

दिल्ली में तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट ने मर्कज़ी वज़ीर एस जए पाल रेड्डी से मुलाक़ात करते हुए हालात का जायज़ा लिया। कांग्रेस के रुकन असेंबली ए मोहन ने कहा कि 22 जनवरी को तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के 15 ता 20 अरकान असेंबली दिल्ली जाऐंगे और अलहदा तेलंगाना रियासत की तशकील को यक़ीनी बनाने हाईकमान से नुमाइंदगी करेंगे ।

दिल्ली में मौजूद 5 तेलंगाना के वुज़रा को दिल्ली में क़ियाम करने पर ज़ोर दिया गया है। इस के अलावा दूसरे वुज़रा और पार्टी क़ाइदीन से भी राबिता बनाया जा रहा है। कांग्रेस के रुकन पार्लीमैंट मधु गौड़ यशकी ने कहाकि डाक्टर के वे पी रामचंद्र राव अलहदा तेलंगाना रियासत की तशकील को रोकने के लिए दुबारा सरगर्म होगए हैं। इस मर्तबा हम सीमा आंध्र क़ाइदीन की किसी भी कोशिश को कामयाब होने नहीं देंगे।

TOPPOPULARRECENT