Monday , December 18 2017

अलैहदा रियासत तेलंगाना को एन सी पी की ताईद, तशकील का अमल जारी

नेशनलिस्ट कांग्रेस तेलंगाना की ताईद में है और मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से रियासत की तक़सीम का काम तेज़ी से जारी है। एन सी पी स्टेट माइनॉरिटी ऑफ़िस पर मुनाक़िदा एक प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए मर्कज़ी ममलिकती वज़ीरे ज़राअत तारिक़

नेशनलिस्ट कांग्रेस तेलंगाना की ताईद में है और मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से रियासत की तक़सीम का काम तेज़ी से जारी है। एन सी पी स्टेट माइनॉरिटी ऑफ़िस पर मुनाक़िदा एक प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए मर्कज़ी ममलिकती वज़ीरे ज़राअत तारिक़ अनवर ने इन ख़्यालात का इज़हार किया।
इस मौक़ा पर ए पी स्टेट माइनॉरिटी एन सी पी के सदर हसन शहरयार ख़ान के इलावा दीगर भी मौजूद थे। तारिक़ अनवर ने कहा कि हमारी पार्टी के इंतिख़ाबी मंशूर में छोटी रियास्तों की ताईद शामिल है, ताहम जहां तक विदरभा का मुआमला है, उस की तहरीक तेलंगाना जैसी नहीं है।

विदरभा के अवाम की अक्सरीयत महाराष्ट्रा के साथ मिलकर रहने के हक़ में है। जिस दिन विदरभा के अवाम अलैहदा रियासत का मुतालिबा करेंगे, उन की पार्टी भरपूर ताईद करेगी। उन्हों ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत ने रियासत की तक़सीम का काम तेज़ कर दिया है, ग्रुप ऑफ़ मिनिस्टर्स की कमेटी भी तशकील दी गई है।

उन्हों ने कहा कि हम तेलंगाना की ताईद के साथ साथ सीमा – आंध्र के अवामी मसाइल हल करने और वहां के अवाम और क़ाइदीन को एतेमाद में लेने का मुतालिबा कर रहे हैं।

प्याज़ की क़ीमत में इज़ाफ़ा पर पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए उन्हों ने कहा कि प्याज़ की क़ीमत में इज़ाफ़ा आरज़ी है, जिस में बहुत जल्द कमी आएगी। उन्हों ने कहा कि बहुत जल्द हैदराबाद में पार्टी के अक़लीयती क़ाइदीन का जल्से आम मुनाक़िद करके पार्टी की सरगर्मीयों को मज़ीद तेज़ किया जाएगा और अवामी मसाइल और अक़लीयतों के मुतालिबात को हल करने के लिए हुकूमत पर दबाव डाला जाएगा।

TOPPOPULARRECENT