अल-क़ूदस के ख़िलाफ़ इसराईली जारहीयत पर इंतिबाह : इस्माईल हानिया

अल-क़ूदस के ख़िलाफ़ इसराईली जारहीयत पर इंतिबाह : इस्माईल हानिया

ग़ज़ा 23 दिसमबर । ( एजैंसीज़ ) फ़लस्तीनी वज़ीर-ए-आज़म इस्माईल हानिया ने वाज़िहकिया है कि फ़लस्तीनी क़ौम ने अरदन और इस की क़ियादत को नुक़्सान पहुंचा कर मसला फ़लस्तीन का कोई हल क़बूल करने से इनकार करदिया है। उन्हों ने उरदुन और इस के स

ग़ज़ा 23 दिसमबर । ( एजैंसीज़ ) फ़लस्तीनी वज़ीर-ए-आज़म इस्माईल हानिया ने वाज़िहकिया है कि फ़लस्तीनी क़ौम ने अरदन और इस की क़ियादत को नुक़्सान पहुंचा कर मसला फ़लस्तीन का कोई हल क़बूल करने से इनकार करदिया है। उन्हों ने उरदुन और इस के सरबराहान की जानिब से फ़लस्तीनी क़ौम की मदद की कोशिशों को भी सराहा।

वज़ीर-ए-आज़म इस्माईल हानिया ने ग़ज़ा में अहमद अलामयान अमीन की सरबराही में उर्दनी हाशमी ख़ैराती अदारी, उर्दनी मुसल्लह अफ़्वाज और उर्दनी फ़ील्ड हॉस्पिटल के अमले के वफ़ूद का इस्तिक़बाल किया। इस मौक़ा पर वज़ीर-ए-आज़म इस्माईल हानिया ने अल-क़ूदस के ख़िलाफ़ होने वाली इसराईली जारहीयत में तेज़ी पर भी ख़बरदार किया। उन्हों ने कहा कि अहलयान अल-क़ूदस के मुताबिक़ इस मुक़द्दस शहर को अलग थलग करने का इसराईली मंसूबा तकमील के आख़िरी मराहिल में पहुंच चुका है।

इन का कहना था कि हम समझते हैं कि अल-क़ूदस अब तक उर्दनी इस्लामी वक़्फ़ के कंट्रोल में ही है, चुनांचे हम उम्मीद करते हैं कि अरदन हमेशा की तरह अब भी अल-क़ूदस के ख़िलाफ़ इसराईली जारहीयत पर कंट्रोल केलिए इक़दामात करेगा।

उन्हों ने उरदुन और हम्मास के माबैन बढ़ते ताल्लुक़ात पर इतमीनान का इज़हार किया और कहा कि मुस्तक़बिल में उरदन और मसला फ़लस्तीन के हल में दिलचस्पी रखने वाले तमाम ममालिक से ताल्लुक़ात को बेहतर बनाया जाएगा।

Top Stories