Saturday , November 18 2017
Home / AP/Telangana / अवामी जान-ओ-माल के नुक़्सान पर चीफ़ मिनिस्टर का अफ़सोस

अवामी जान-ओ-माल के नुक़्सान पर चीफ़ मिनिस्टर का अफ़सोस

हैदराबाद 01सितम्बर: चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना केसीआर ने दोनों में तेज़ बारिश से अवामी जान-ओ-माल के नुक़्सान पर सदमे का इज़हार किया और हलाक होने वाले लोगों के अरकाने ख़ानदान को फी कस 2लाख रुपए ऐक्स गरीशया देने का ऐलान करते हुए आइन्दा 24 घंटे बारिश की पेश क़यासी पर अवाम को खास्कर नशीबी इलाक़ों में रहने वाले अवाम को चौकस रहने का मश्वरह दिया। रियासती वज़ीर बलदी नज़म-ओ-नसक़ केटीआर, मेयर और कमिशनर ग्रेटर हैदराबाद मुंसिपल कारपोरेशन से टेलीफ़ोन पर बातचीत करते हुए उन्हें शहर के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात का दौरा करते हुए अवामी मसाइल को हल करने के साथ साथ ज़रूरत पड़ने पर मुसीबत का शिकार अवाम को महफ़ूज़ मुक़ामात पर मुंतक़िल करने का मश्वरह दिया।

चीफ़ मिनिस्टर केसीआर ने सुबह की अव्वलीन साअतों से होने वाली बारिश का चीफ़ सेक्रेटरी के अलावा दूसरे आला ओहदेदारों के साथ मीटिंग तलब करते हुए बारिश की सूरत-ए-हाल और अवामी ज़िंदगी दरहम-बरहम होजाने का जायज़ा लिया। कमिशनर बलदिया ग्रेटर हैदराबाद मुंसिपल कारपोरेशन जनार्धन रेड्डी से वसूल होने वाली रिपोर्टस से चीफ़ सेक्रेटरी राजीव शर्मा ने चीफ़ मिनिस्टर को वाक़िफ़ किराया।

चीफ़ मिनिस्टर ने मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात के आला ओहदेदारों को जीएचएमसी से ताल मेल करते हुए अवामी मसाइल की यकसूई में मुकम्मिल तआवुन करने की हिदायत दी। चीफ़ मिनिस्टर को बताया गया कि बारिश की शिकायतों का जायज़ा लेने ग्रेटर हैदराबाद मुंसिपल कारपोरेशन के हैड ऑफ़िस पर कंट्रोल रुम क़ायम किया गया है और मेयर हैदराबाद बी राम मोहन कंट्रोल रुम में बैठ कर हालात का जायज़ा ले रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT