Wednesday , December 13 2017

अवामी नुमाइंदों की बाज़ तलबी का फ़ैसला पार्लीमेंट में हो चीफ़ इलैक्शन कमिशनर

शिमला, १३ दिसम्बर:( पी टी आई ) अन्ना हज़ारे पर बिलवासता तन्क़ीद क्रीत हुए चीफ़ इलेक्शन कमिशनर एस वाई क़ुरैशी ने कहा कि मुंख़बा उम्मीदवारों की बाज़ तलबी या उन के इस्तिर्दाद जैसे मुतालिबात पर फ़ैसला पार्लीमेंट में होना चाहीए जंतर मनतर प

शिमला, १३ दिसम्बर:( पी टी आई ) अन्ना हज़ारे पर बिलवासता तन्क़ीद क्रीत हुए चीफ़ इलेक्शन कमिशनर एस वाई क़ुरैशी ने कहा कि मुंख़बा उम्मीदवारों की बाज़ तलबी या उन के इस्तिर्दाद जैसे मुतालिबात पर फ़ैसला पार्लीमेंट में होना चाहीए जंतर मनतर पर नहीं।

मिस्टर सुरेशी ने कहा कि इंतिख़ाबी इस्लाहात की तजवीज़ का मर्कज़ी हुकूमत जायज़ा ले रही है और इस में ज़बरदस्त तबदीलीयां हो सकती हैं। उन्हों ने कहा कि वो अवामी नुमाइंदों की बाज़ तलबी के मुख़ालिफ़ हैं क्योंकि इस से मुल्क में सयासी इस्तिहकाम ख़तरा में पड़ सकता है ।

जबकि सयासी इस्तिहकाम वक़्त की अहम ज़रूरत है । अवामी नुमाइंदों की बाज़ तलबी की इजाज़त अगर दे जाय तो इस से इस्तिहकाम मुतास्सिर हो सकता है । उन्होंने कहा कि ज़रूरत इस बात की है कि ख़ुद राय दहनदे अपने वोट के इस्तिमाल के वक़्त ही ग़ौर-ओ-फ़िक्र करें ऐसा होगा तो बाज़ तलबी की ज़रूरत नहीं पेश नहीं आयेगी ।

TOPPOPULARRECENT