Friday , December 15 2017

अवामी मसाइल की यक्सूई के लिए जी एच एम सी इंतिख़ाबात करवाने का मुतालिबा

कम्यूनिस्ट पार्टी मार्कसिस्ट (सी पी आई एम) ने रियासत तेलंगाना में बरसरे इक्तेदार टी आर एस हुकूमत से पुरज़ोर मुतालिबा किया कि वो फ़ौरी तौर पर जी एच एम सी के इंतिख़ाबात का एलान करे ताकि रियासत तेलंगाना की कल 4 करोड़ आबादी के मिनजुमला एक करोड़ वाले कसीर आबादी पर मुश्तमिल शहर हैदराबाद के अवाम को दर्पेश मसअले की यक्सूई को यक़ीनी बनाया जा सके।

इन ख़्यालात का इज़हारआज यहां स्टेट सेक्रेट्री तेलंगाना सी पी एम मिस्टर टी वीरा भद्रम और सेंट्रल सेक्रेट्री हैदराबाद सिटी सी पी आई एम मिस्टर एम सिरीनिवास ने सुंद्रैया विग्नान केंद्र में मुनाक़िदा प्रैस कान्फ़्रैंस को मुख़ातब करते हुए किया। उन्हों ने बताया कि रियासत में बरसरे इक्तेदार टी आर एस हुकूमत अवाम को दर्पेश मसाइल के हल में यक्सर नाकाम हो गई है।

उन्हों ने बताया कि टी आर एस हुकूमत रियासत तेलंगाना बिलख़ुसूस शहर हैदराबाद को तरक़्क़ी की राह पर गामज़न करने के बुलंद बाँग दावे कर रही है जबकि शहर हैदराबाद में मौजूद ज़ाइद अज़ एक करोड़ पर मुश्तमिल आबादी के मिनजुमला 70% अवाम बुनियादी सहूलतों जैसे साफ़ और शफ़्फ़ाफ़ पीने के पानी की फ़राहमी, बेहतर तिब्बी सहूलतों की फ़राहमी, साफ़ सफ़ाई, बेहतर तालीम के इलावा दीगर कई अहम सहूलतों से महरूम हैं।

उन्हों ने बताया कि अनक़रीब सी पी एम की जानिब से शहर में घर घर सर्वे के ज़रीए अवाम में शऊर बेदार करते हुए आइन्दा मुनाक़िदा एम एल सी और जी एच एम सी इंतिख़ाबात में सी पी एम की कामयाबी को यक़ीनी बनाने की मुहिम चलाई जाएगी। इस मौक़ा पर सेक्रेट्री जी एच आर एफ़ मिस्टर कुमारा स्वामी भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT