Friday , December 15 2017

अवाम कल बर्क़ी सब स्टेशनों पर हल्ला बोल दें

वाई एस आर कांग्रेस के सदर-ओ-रुक्न पार्ल्यमेंट कड़पा वाई एस जगन मोहन रेड्डी ने अपने ख़िलाफ़ सी बी आई की तरफ़ से गैर मुतनासिब असासा जात केस में दायर की गई चार्ज शीट पर लब कुशाई से गुरेज़ किया। यहां पुर्सा यात्रा के दौरान तवक़्क़ो की

वाई एस आर कांग्रेस के सदर-ओ-रुक्न पार्ल्यमेंट कड़पा वाई एस जगन मोहन रेड्डी ने अपने ख़िलाफ़ सी बी आई की तरफ़ से गैर मुतनासिब असासा जात केस में दायर की गई चार्ज शीट पर लब कुशाई से गुरेज़ किया। यहां पुर्सा यात्रा के दौरान तवक़्क़ो की जा रही थी कि जगन केस से मुताल्लिक़ इज़हार ख़्याल करेंगे।

जगन ने अवाम पर ज़ोर दिया कि वो बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा के ख़िलाफ़ उन की पार्टी के एहितजाजी प्रोग्राम के मौक़ा पर 3 अप्रैल को बर्क़ी सब स्टेशनों पर हल्ला बोल दें। मुजव्वज़ा ज़िमनी इंतिख़ाबात को मिनी इलेक्शन क़रार देते हुए जगन ने अवाम से कहा कि वो एसा फैसला सुनाएं जिस से दिल्ली में इक़तिदार की कुर्सियों पर बिराजमान अफ़राद की आंखें खुल जाएं।

जगन ने कहा कि अवाम को चाहीए कि वो दिल्ली के रीमोट कंट्रोल के साथ चलाई जा रही हुकूमत के ख़िलाफ़ वोट दें। उन्हों ने कहा कि कांग्रेस और तेलगुदेशम दोनों पार्टियों ने अवाम के मसाइल को नज़र अंदाज कर दिया और गैर अख़लाक़ी सियासत के ज़रीया वक़्त बर्बाद कररहे हैं।

जगन ने गुंटूर के सरकरदा उलमाए दीन और मुस्लिम क़ाइदीन से मुलाक़ात की और मुस्लमानों के मसाइल मालूम किए।

TOPPOPULARRECENT