Friday , December 15 2017

अवाम की नज़रों में सियासतदानों की शबीहा तब्दील करना ज़रूरी:अडवानी

चेन्नई , 08 फ़रवरी: ( पीटीआई) बी जे पी के सीनीयर क़ाइद एल के अडवानी ने हिंदूस्तानी सियासतदानों की शबीहा अवाम के ज़हन में बेहतर बनाने की ज़रूरत पर ज़ोर देते हुए कहा कि सियासतदानों के बारे में ग़लत तसव्वुर ही तमाम मसाइल की बुनियादी वजह है । व

चेन्नई , 08 फ़रवरी: ( पीटीआई) बी जे पी के सीनीयर क़ाइद एल के अडवानी ने हिंदूस्तानी सियासतदानों की शबीहा अवाम के ज़हन में बेहतर बनाने की ज़रूरत पर ज़ोर देते हुए कहा कि सियासतदानों के बारे में ग़लत तसव्वुर ही तमाम मसाइल की बुनियादी वजह है । वो न्यू इंडियन एक्सप्रेस ग्रुप के ज़ेर-ए-एहतिमाम ‘ThinkEdu’ कान्फ्रेंस से ख़िताब कर रहे थे ।

उन्होंने कहा कि सियासतदां जमहूरीयत में हमेशा ख़बरों में रहते हैं जिसकी वजह से शहरी उन्हें ख़ाती और मुख़्तलिफ़ मसाइल की असली वजह समझ लेते हैं । उन्होंने याद दिलाया कि 1980 की दहाई में सियासतदानों की शबीहा क़तई मुख़्तलिफ़ थी । उन्होंने कहा कि मौजूदा दौर में भी सियासतदानों की ऐसी ही शबीहा का अहया ज़रूरी है ।

उन्होंने तालीम को नजरअंदाज़ करने की बिना पर मर्कज़ की यू पी ए हुकूमत पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि इस मौज़ू पर पार्लीमेंट में मुनासिब मुबाहिस ज़रूरी हैं । सदर बी जे पी राजनाथ सिंह ने भी ख़िताब किया।

TOPPOPULARRECENT