Monday , December 11 2017

अवाम की सहूलत के लिए मी सेवा मराकज़

अवामी सहूलतें(असनि) फ़राहम(देना) की ग़रज़ से शुरू करदा मी सेवा प्रोग्राम को कामयाब तौर पर अंजाम देने की डी आर ओ मिस्टर जगदीशोरा चारी ने मी सेवा के आपरेटर्स से ख़ाहिश की। मी सेवा आपरेटर्स को तर्बीयत देने की ग़रज़ से आज प्रगति भवन में आपरेट

अवामी सहूलतें(असनि) फ़राहम(देना) की ग़रज़ से शुरू करदा मी सेवा प्रोग्राम को कामयाब तौर पर अंजाम देने की डी आर ओ मिस्टर जगदीशोरा चारी ने मी सेवा के आपरेटर्स से ख़ाहिश की। मी सेवा आपरेटर्स को तर्बीयत देने की ग़रज़ से आज प्रगति भवन में आपरेटर्स का तर्बीयती इजलास(मीटिंग) मुनाक़िद हुव इस मौक़ा पर डी आर ओ आपरेटर्स से ख़ाहिश की के हुकूमत बेहतर मक़सद के तहत अवाम को सहूलत पहूँचाने केलिए मी सेवा का आग़ाज़ किया है लिहाज़ा आपरेटर्स अवाम को इस से फ़ायदा पहूँचाने की ख़ाहिश करते हुए कहा के ज़िला में 140 मी सेवा मराकज़ है और मी सेवा मर्कज़ को आने वाले इस्तिफ़ादा कुनुन्दगान(फ़ायदा लेने वाले) से बेहतर सुलूक करने और दोपहर के खाना का वक़्त ज़रूरत के मुताबिक़ इस्तिमाल करें ताके अवाम को कोई दुशवारी(मुसीबत)पेश ना होसके और हुकूमत की जानिब से मुक़र्रर करदा फ़ीस से ज़्यादा पैसे वसूल करने की सूरत में इन केख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करने का इंतिबाह दिया। मी सेवा के ज़रीया मुतफ़र्रिक़ ख़िदमात फ़राहम की जाएंगी ।महिकमा रजिस्ट्रेशन के ई सी और मुस्लिमा रजिस्ट्रेशन डाकू मिनीटस भी जारी किए जाऐंगे और आने वाले दिनों में ज़मीनों के कारोबार से मुताल्लिक़ लोकेशन , मोटीशन , फसलों की तफ़सीलात, पिहानी और दीगर तफ़सीलात ऑनलाइन में रखने की तहसीलदारों से ख़ाहिश की ।

निज़ाम आबाद डवीज़न में ई सेवा के आग़ाज़ से अब तक 80919सर्टीफ़िकेटस जारी किए गए । ए किया टगरी के तहत 22698 , बी क्या टगरी के तहत 58221 सर्टीफ़िकेटस जारी किए गए । ज़िला में सी ऐम इसके ज़ेर-ए-एहतिमाम 109 ए पी ऑनलाइन के 24 , ई सेवा के 7 जुमला 140 मी सेवा सैंटरस काम कररहे हैं मज़ीद(ज़ियद‌) 60 मर्कज़ के क़ियाम केलिए इक़दामात किए जा रहे हैं इस मौक़ा पर आरडी ओ निज़ाम आबाद हनुमंत रेड्डी ने बताया के पासपोर्ट रीसीडीशनल की तरह आम रीसीडीशनल पर फ़ोटो लाज़िमी क़रार देने केलिए हुकूमत से नुमाइंदगी की गई है इस तर्बीयती प्रोग्राम में डी ई ओ कृष्णा , मी सेवा के आपरेटर्स, रीवैन्यू ओहदेदार भी मौजूद थे ।

TOPPOPULARRECENT