Tuesday , December 12 2017

अवाम केलिए नरेंद्र मोदी का गुजरात मॉडल नाक़ाबिल-ए-क़बूल: एस पी

लखनऊ। 1एप्रैल‌ (नाफ़े क़दवाई)। समाजवादी पार्टी के रियासती तर्जुमान और रियासती वज़ीर बराए जेल मिस्टर राजिंदर चौधरी ने भारतीय जनता पार्टी के पारलीमानी बोर्ड में गुजरात के वज़ीर-ए-आला नरेंद्र मोदी की शमूलीयत और उनकी क़ियादत में बी जे

लखनऊ। 1एप्रैल‌ (नाफ़े क़दवाई)। समाजवादी पार्टी के रियासती तर्जुमान और रियासती वज़ीर बराए जेल मिस्टर राजिंदर चौधरी ने भारतीय जनता पार्टी के पारलीमानी बोर्ड में गुजरात के वज़ीर-ए-आला नरेंद्र मोदी की शमूलीयत और उनकी क़ियादत में बी जे पी के लोक सभा के इलेक्शन लड़ने के फैसले पर अपने सख़्त रद्द-ए-अमल का इज़हार किया है।

उन्होंने कहा कि इस मुल्क में आज भी सैकूलर ज़म की अलमबरदार ताक़तों की ही हुक्मरानी के दरवाज़े खुले हुए हैं। अवाम सैकूलर हुकूमत के क़ियाम के हामी हैं। वो मुल्क की बागडोर फ़िक़ापरस्त ताक़तों, नरेंद्र मोदी जैसे लीडरों के हाथों में सौंपने को तय्यार नहीं हैं। उन्होंने कहा कि मुल्क के अवाम गुजरात के मॉडल कुमलक पर मुसल्लत करने को क़तई तय्यार नहीं हैं।

उन्होंने कहा कि आज भी गुजरात में मुस्लमान अदम तहफ़्फ़ुज़ का शिकार हैं। उन्होंने कहा कि लोक सभा इलेक्शन में सैकूलर पार्टियों के लिए बेशक नरेंद्र मोदी और बी जे पी का मिशन 2014 एक ज़बरदस्त चैलेंज है जिस का सैकूलर ताकतें पूरी ताक़त से मुक़ाबला करने को तय्यार हैं।

उन्होंने कहा कि गुजरात में तरक़्क़ी का जितना भी तज़किरा किया जाये, इस से मुल्क के अवाम मुतास्सिर होने को तय्यार नहीं हैं। वो गुजरात में नरेंद्र मोदी के कारनामों से बख़ूबी वाक़िफ़ हैं।

TOPPOPULARRECENT