Sunday , November 19 2017
Home / AP/Telangana / अवाम के हर मसले की फ़ौरी यकसूई के लिए चीफ़ मिनिस्टर का अज़म

अवाम के हर मसले की फ़ौरी यकसूई के लिए चीफ़ मिनिस्टर का अज़म

हैदराबाद 09 अप्रैल: चीफ़ मिनिस्टर चंद्रशेखर राव‌ ने इस एतेमाद का इज़हार किया कि तेलंगाना रियासत बहुत जल्द ख़ुशकसाली से छुटकारा हासिल करेगी। रवींद्र भारती में मुनाक़िदा उगादी तहवार में सरकारी तक़रीब से ख़िताब करते हुए चंद्रशेखर राव‌ ने दुआ कि के इस तेलुगू साल नौ के दौरान रियासत में तरक़्क़ी-ओ-ख़ुशहाली का बोल-बाला होगा।

तेलंगाना रियासत के तमाम शहरीयों को हर क़दम पर कामयाबी मिले और उन्हें तरक़्क़ी और ख़ुशहाली हासिल हो। उन्होंने कहा कि तेलंगाना रियासत पहले ही फंड्स और रोज़गार के मसाइल से छुटकारा पा चुकी है और बहुत जल्द हुकूमत पीने के पानी के मसले को भी मुकम्मिल ख़त्म कर देगी।

तेलंगाना रियासत को ख़ुशकसाली से आज़ाद कर दिया जाएगा। ख़ुशकसाली सूरत-ए-हाल से निमटने के बाद किसानों की ख़ुदकुशी के वाक़ियात भी ख़त्म होजाएंगे। उगादी तक़रीब से ख़िताब करते हुए चीफ़ मिनिस्टर चंद्रशेखर राव‌ ने कहा कि तेलंगाना रियासत में शरह पैदावार 15 फ़ीसद है। हुकूमत को रियासत के मालिया की मुकम्मिल तस्वीर मिल चुकी है अब वो इस मालिया के ज़रीये तमाम तबक़ात की बहबूद के लिए रक़ूमात ख़र्च किए जाऐंगे।

उन्होंने तवक़्क़ो ज़ाहिर की के तेलंगाना रियासत मुल्क भर में आई टी शोबे की पहली और सर-ए-फ़हरिस्त मंज़िल बन जाएगी। इस मौके पर तक़रीर करते हुए मर्कज़ी वज़ीर लेबर बंडारू दत्तात्रेय ने मिशन भागरीता प्रोग्राम की तारीफ की और तवक़्क़ो ज़ाहिर की के रियासत तेलंगाना में पानी का बोहरान दूर करने में मदद मिलेगी।

बंडारू दत्तात्रेय ने उगादी के मौके पर रियासत के अवाम को मुबारकबाद दी और नेक तमन्नाओं का इज़हार क्या। इस उगादी तक़रीब में स्पीकर असेंबली मधुसुधन चारी, कौंसिल के चैरमैन स्वामी गौड़,डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर्स कडीम श्री हरी और मुहम्मद महमूद अली के अलावा दुसरे वुज़रा अटाला राजिंदर , अजमेरा चन्दूलाल और एन नरसिम्हा रेड्डी के अलावा दुसरे क़ाइदीन शरीक थे।

TOPPOPULARRECENT