Saturday , November 25 2017
Home / test / अवाम को क़र्ज़ दिलाने के बहाने धोका, दो गिरफ़्तार

अवाम को क़र्ज़ दिलाने के बहाने धोका, दो गिरफ़्तार

हैदराबाद 28 मई: अक़लियती मालियती कारपोरेशन के क़र्ज़ दिलाने के बहाने अवाम को धोका देने वाले दो धोका बाज़ों को टास्क फ़ोर्स ईस्ट ज़ोन टीम ने गिरफ़्तार कर लिया।

बताया जाता है कि 32 साला नूर मुहम्मद इर्फ़ान साकिन दूध बाओली हुसैनी आलम जो पेशे से तरकारी फ़रोश है अपने दुसरे साथीयों 30 साला मुहम्मद मिनहाज, अलीम, अहमद और इलयास की मदद से छोटे कारोबारियों से फी कस 10 हज़ार रुपये वसूल करते हुए उन्हें अक़लियती मालियती कारपोरेशन से क़र्ज़ फ़राहम करने का दावे करते हुए उनसे शनाख़ती कार्ड वग़ैरा हासिल करने के बाद उन्हें ऑनलाईन इदख़ाल किया करते थे।

इसी तरह कुर्मगुडा मस्जिद मेराज के क़रीब रहने वाले मुहम्मद ग़ौस से मज़कूरा लोगों ने क़र्ज़ फ़राहम करने के बहाने 5 हज़ार रुपये बतौर पेशगी हासिल की और क़र्ज़ फ़राहम करने में नाकाम रहे और बादअज़ां जाली क़र्ज़ का सर्टीफ़िकेट हवाले किया जिस पर मुहम्मद ग़ौस ने पुलिस से शिकायत दर्ज करवाई।

इसी तरह नूर मुहम्मद इर्फ़ान और मुहम्मद मिनहाज ने दबीरपुरा के साकिन मुनीर अली ख़ान को भी क़र्ज़ दिलाने का झांसा देकर नक़द रक़म हासिल कर लिया। टास्क फ़ोर्स ने नूर मुहम्मद और मिनहाज को गिरफ़्तार कर लिया

TOPPOPULARRECENT