Thursday , December 14 2017

अवाम तेलगूदेशम की शफ़्फ़ाफ़ हुकूमत के मुतमन्नी

तेलगू देशम का आज भी अवाम के दरमियान वक़ार है और अवाम तेलगू देशम की शफ़्फ़ाफ़ हुक्मरानी के मुतमन्नी हैं । पार्टी का जो मौक़िफ़ 1994 में था वही मौक़िफ़ बहाल करने और पार्टी को मुस्तहकम करने में ने दुबारा तेलगू देशम में सरगर्म होने का फै

तेलगू देशम का आज भी अवाम के दरमियान वक़ार है और अवाम तेलगू देशम की शफ़्फ़ाफ़ हुक्मरानी के मुतमन्नी हैं । पार्टी का जो मौक़िफ़ 1994 में था वही मौक़िफ़ बहाल करने और पार्टी को मुस्तहकम करने में ने दुबारा तेलगू देशम में सरगर्म होने का फैसला किया है ।

साबिक़ वज़ीर मिस्टर कृष्णा यादव ने आज हलक़ा असेंबली नारायण खेड़ में जारी सदर तेलगू देशम मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू की पदयात्रा में शिरकत और उन से मुलाक़ात के बाद मीडिया से बात चीत के दौरान ये बात कही ।

मिस्टर कृष्णा यादव ने बताया कि रियासत के अवाम मसाइल की अदम यकसूई से आजिज़ होचुके हैं और रियासत में तेलगू देशम को इक़तिदार वापिस दिलवाना चाहते हैं । उन्हों ने बताया कि तेलगू देशम दौर-ए-हकूमत अवामी मसाइल के हल और रियासत की तरक़्क़ी का मिसाली दूर रहा ।

तेलगू देशम क़ाइदीन के इलावा सदर मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू ने रियासती वज़ीर मिस्टर कृष्णा यादव की दुबारा पार्टी में वापसी और सरगर्म सियासत में हिस्सा लेने के ऐलान का ख़ैर मुक़द्दम किया और उम्मीद ज़ाहिर की कि मिस्टर कृष्णा यादव पार्टी के लिए बहतरीन असासा साबित होंगे ।

TOPPOPULARRECENT