Friday , May 25 2018

अवाम -पुलिस तसादुम : 11 अफ़राद ज़ख्मी

सात पुलिस अहलकारों समेत ग्यारह अफ़राद आज उस वक़्त ज़ख़मी हो गए जबकि एक ब्रहम हुजूम का दुमका ज़िला में परबा लिसा गाँव में तसादुम हुआ । ज़िला सुप्रीटेंडेंट पुलिस मिस्टर हेमंत टोपो ने बताया कि लाठी चार्च और आँसू गैस के शेल्स बरसाने से

सात पुलिस अहलकारों समेत ग्यारह अफ़राद आज उस वक़्त ज़ख़मी हो गए जबकि एक ब्रहम हुजूम का दुमका ज़िला में परबा लिसा गाँव में तसादुम हुआ । ज़िला सुप्रीटेंडेंट पुलिस मिस्टर हेमंत टोपो ने बताया कि लाठी चार्च और आँसू गैस के शेल्स बरसाने से जब हुजूम पर क़ाबू नहीं पाया जा सका तो पुलिस ने फायरिंग कर दी जिस के नतीजा में चार अफ़राद ज़ख्मी हुए हैं। पुलिस ने ये कार्रवाई उस वक़्त की जबकि ब्रहम अवाम के हुजूम ने पुलिस पर हमला कर दिया । पुलिस इस हुजूम को एक मुक़ामी शख़्स के मकान पर हमला से रोकना चाहती थी । तोनिरा पुलिस स्टेशन के इंचार्ज सैफ उद्दीन अहमद भी ज़ख्मी पुलिस अहलकारों में शामिल हैं।

मुक़ामी अवाम के हमला में ये अफ़राद ज़ख्मी हुए हैं। उन्होंने कहा कि हुजूम ने पुलिस पर तीर बरसाए और संगबारी भी की । कहा गया है कि एक मुक़ामी शख़्स मुक़ामी पंचायत में हाज़िर नहीं हुआ था जिस पर ब्रहम अवाम ने इसके घर पर हमला करने की कोशिश की । पुलिस ने उसे जुमला से बाज़ रखना चाहा जिस पर पुलिस को हमला का निशाना बनाया गया । पुलिस यहां चौकसी बरक़रार रखे हुए है ।

TOPPOPULARRECENT