Sunday , June 24 2018

अवाम मोदी को ताक़तवर क़ाइद समझते हैं :उमा भारती

भोपाल 22 अप्रैल ( पी टी आई )चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी को बी जे पी की जानिब से वज़ारत अज़मी का उम्मीदवार नामज़द करने के मुतालिबा में शिद्दत पैदा हो जाने के पेशे नज़र पार्टी की नायाब सदर ओमा भारती ने कहा कि लोग उन्हें एक मज़बूत क़ाइ

भोपाल 22 अप्रैल ( पी टी आई )चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी को बी जे पी की जानिब से वज़ारत अज़मी का उम्मीदवार नामज़द करने के मुतालिबा में शिद्दत पैदा हो जाने के पेशे नज़र पार्टी की नायाब सदर ओमा भारती ने कहा कि लोग उन्हें एक मज़बूत क़ाइद की हैसियत से देखते हैं ।

वो ऐसा शख़्स चाहते हैं जो दहश्तगर्दी और नकसलिज़म के मसाइल से निमट सके । उमा भारती ने पी टी आई को इंटरव्यू देते हुए कहा कि हालाँकि वो ये कहने की अहल नहीं हैं कि क्या मोदी को बी जे पी का वज़ारत अज़मी का उम्मीदवार नामज़द किया जाना चाहीए या नहीं लेकिन वो अवाम की नफ़सियात अच्छी तरह समझती हैं जिन्हें अदम तहफ़्फ़ुज़ का एहसास पैदा होगया है क्योंकि दहश्तगर्दी ,नकसलाज़म ,करप्शन और हिन्दुस्तानी फ़ौजीयों के सर क़लम करदेने जैसे वाक़ियात में इज़ाफ़ा होजाता रहा है ।

वो चाहते हैं कि कोई ऐसा शख़्स मुल्क का वज़ीर-ए-आज़म बन सके जो नरम गुफ़तार होने से ज़्यादा ऐसे मसाइल से निमटने की सलाहीयत रखता हो । उन्होंने दावे किया कि नरेंद्र मोदी की वज़ारत अज़मी की उम्मीदवारी कुमलक गीर सतह से ताईद हासिल होरही है ।

TOPPOPULARRECENT