अव्वल ता दहुम जमात तेलूगू लाज़िमी

अव्वल ता दहुम जमात तेलूगू लाज़िमी
हैदराबाद 30 जनवरी (सियासत न्यूज़) रियास्ती हुकूमत ने बिला लेहाज़ तमाम स्कूलों में अव्वल ता दहुम जमात अंग्रेज़ी के साथ-साथ तेलूगू को लाज़िमी मज़मून बनाने का फ़ैसला किया है। इस फ़ैसले को चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी न

हैदराबाद 30 जनवरी (सियासत न्यूज़) रियास्ती हुकूमत ने बिला लेहाज़ तमाम स्कूलों में अव्वल ता दहुम जमात अंग्रेज़ी के साथ-साथ तेलूगू को लाज़िमी मज़मून बनाने का फ़ैसला किया है। इस फ़ैसले को चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने कल फ़ौरी असर के साथ मंज़ूरी भी दे दी है।

स तरह आइन्दा तालीमी साल से तमाम सरकारी ख़ानगी और इमदादी स्कूलों में दसवीं जमात तक तेलूगू लाज़िमी पढ़ाने के फ़ीसद पर अमल आवरी को यक़ीनी बनाया जाएगा। इन स्कूलों में वो तालीमी इदारे भी शामिल हैं जहां सी बी एस ई, आई सी एस ई निसाब पढ़ाया जाता है।

यहां इस बात का तज़किरा ज़रूरी होगा कि फ़िलवक़्त हुकूमत स्कूलों में सह लिसानी पालिसी अपना रही है जिस के तहत पंजुम ता दसवीं जमात में ज़ेरे तालीम तलबा अंग्रेज़ी, तेलूगू और स्पेशल इंग्लिश में से दो मज़ामीन का इंतिख़ाब कर सकते हैं जबकि दूसरी रियास्तों और ममालिक से आने वाले तलबा को तेलूगू से इस्तस्ना दिया जाता है

और उस की बजाय स्पेशल इंग्लिश का मज़मून अपनाने का अख्तियार दिया जाता रहा है लेकिन हुकूमत के ताज़ा तरीन फ़ैसले से इस तरह के तलबा तेलूगू से इस्तस्ना हासिल नहीं कर सकेंगे।

Top Stories