Saturday , December 16 2017

अशोक चौहान पर मुक़द्दमा चलाने की सिफ़ारिश

मुंबई: महाराष्ट्र काबीना ने गवर्नर सी विद्या सागर राव‌ से सिफ़ारिश की है कि वो साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर अशोक चौहान पर मुक़द्दमा चलाने के लिए सीबीआई को मंज़ूरी दे दें। आदर्श अस्क़ाम केस में अशोक चौहान को मुल्ज़िम बनाया गया है। कांग्रेस ने महाराष्ट्र काबीना की इस सिफ़ारिश को सियासी इंतेक़ाम क़रार दिया।

बीजेपी ज़ेर-ए-क़ियादत हुकूमत अपने हरीफ़ों से बदला ले रही है। सीबीआई ने महाराष्ट्र के गवर्नर से रुजू हो कर चौहान पर मुक़द्दमा चलाने की इजाज़त देने की ख़ाहिश की थी जिसके बाद गवर्नर विद्या सागर राव‌ ने चीफ़ मिनिस्टर देवेंद्र फडणवीस को ख़त‌ लिख कर अपने वज़ारती काउंसिल की राय रवाना करने के लिए कहा था।

वज़ारती काउंसिल की राय के लिए गवर्नर का ख़त‌ मिलने के बाद महाराष्ट्र काबीना ने एक हफ़्ते के अंदर मुत्तफ़िक़ा तौर पर क़रारदाद मंज़ूर करके गवर्नर को ख़त‌ लिखा कि वो सीबीआई को चौहान पर मुक़द्दमा चलाने की इजाज़त दे दें। इस तबदीली के बारे में पूछे जाने पर अशोक चौहान ने इस को कांग्रेस के ख़िलाफ़ बीजेपी की साज़िश क़रार दिया और कहा कि बीजेपी हुकूमत में इंतेक़ामी कार्रवाई करने का ये मुनफ़रद और अनोखा केस है।

हम अवामी मसाइल को उठा रहे हैं और महंगाई, इफरात-ए-ज़र, किसानों की ख़ुदकुशी के बारे में एहतेजाज कर रहे हैं जिस पर बीजेपी हुकूमत बरहम हो कर मुक़द्दमे बाज़ी का सहारा लेना चाहती है। गढ़े मुर्दे उखाड़ रही है। हम अवामी मसाइल को उठाते रहेंगे|

TOPPOPULARRECENT