Monday , December 11 2017

अश्रार के हमले में ज़ख़मी नौजवान से पुलिस की पूछगछ

हैदराबाद । /23 नवंबर ( सियासत न्यूज़) शाह इनायत गंज पुलिस ने आज अश्रार के हमले में ज़ख़मी नौजवान मुहम्मद राशिद ख़ान को तीन घंटे तक पूछगछ की । बताया जाता है कि इन्सपैक्टर पुलिस शाह इनायत गंज मिस्टर गुरु राघवीनदरा ने दीगर पुलिस ओहदेदारो

हैदराबाद । /23 नवंबर ( सियासत न्यूज़) शाह इनायत गंज पुलिस ने आज अश्रार के हमले में ज़ख़मी नौजवान मुहम्मद राशिद ख़ान को तीन घंटे तक पूछगछ की । बताया जाता है कि इन्सपैक्टर पुलिस शाह इनायत गंज मिस्टर गुरु राघवीनदरा ने दीगर पुलिस ओहदेदारों के साथ मिलकर राशिद ख़ान की पुलिस स्टेशन में पूछगछ की और इस नौजवान से कई किस्म के सवालात किए गए ।

पुलिस ने इस नौजवान की शिकायत पर एफ़ आई आर करने के बजाय इस वाक़िया की हक़ीक़त जानने की कोशिश करने का दावा करते हुए हमले के इस वाक़िया को झूटा क़रार देने की कोशिश करती हुई दिखाई दी । इस मौक़ा पर राशिद ख़ान ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि शाह इनायत गंज पुलिस और अस्सिटैंट कमिशनर पुलिस गोशा महल लंबा रेड्डी ने 17 नवंबर को उन पर हुए हमले के मुताल्लिक़ मालूमात हासिल किए और बादअज़ां घर जाने की इजाज़त दी लेकिन दो कांस्टेबलस नाविक और आज़म के हमराह उन्हें मकान रवाना किया गया ।

TOPPOPULARRECENT