Wednesday , November 22 2017
Home / Featured News / असद ओवैसी,अकबर ओवैसी के ख़िलाफ़ इक़दामे क़त्ल के मुक़द्दमात दर्ज

असद ओवैसी,अकबर ओवैसी के ख़िलाफ़ इक़दामे क़त्ल के मुक़द्दमात दर्ज

हैदराबाद 03 फरवरी: ग्रेटर हैदराबाद चुनाव के दौरान MIM की ग़ुंडा गर्दी के ख़िलाफ़ पुलिस ने पाँच मुख़्तलिफ़ मुक़द्दमात दर्ज किए हैं और रुकने असेंबली मलकपेट अहमद बलाला को गिरफ़्तार कर लिया गया है। रुकने पार्लियामेंट हैदराबाद असद ओवैसी , रुकने असेंबली चंदरायनगुट्टा अकबरुद्दीन ओवैसी और रुकने असेंबली मलकपेट अहमद बलाला और उनके गनमैन जानी मियां के ख़िलाफ़ इक़दामे क़त्ल और दुसरे संगीन दफ़आत के तहत कार्रवाई की है।

MIM और पुलिस की मिली भगत के नतीजे में MIM अरकाने असेंबली और रुकने पार्लियामेंट अपने हामीयों के हमराह इमतिनाई अहकामात की खुली ख़िलाफ़वरज़ी करते हुए अपने मुख़ालिफ़ीन डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर के बेटे को निशाना बनाया। मीरचौक पुलिस ने रुकने असद ओवैसी और उनके हामीयों के ख़िलाफ़ दो मुक़द्दमात दर्ज किए हैं जिसमें क़ाइद अप्पोज़ीशन क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद अली शब्बीर और सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी उत्तम कुमार रेड्डी पर हमला किया गया जिसमें उनकी कार को तबाह करते हुए उन्हें ज़द-ओ-कोब किया गया जिसके नतीजे में शब्बीर अली ज़ख़मी हो गए।

मीरचौक पुलिस ने शब्बीर अली की शिकायत पर रुकने पार्लियामेंट और दुसरे हामीयों के ख़िलाफ़ एक मुक़द्दमा जिसका क्राईम नंबर 14/2016 ताज़ीरात-ए-हिंद के दफ़आत 143 , 323 , 341 , 427 , 506 , r/w-149 दर्ज कर लिया है।

इसी तरह डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर महमूद अली के बेटे आज़म अली को उनके मकान वाक़्ये आज़मपूरा पहुंच कर उन्हें ज़द-ओ-कोब करने पर चादरघाट पुलिस ने एक मुक़द्दमा जिसका क्राईम नंबर 34/2016 है, ताज़ीरात-ए-हिंद के दफ़आत 147 , 448 , 427 , r/w 149 के तहत एक मुक़द्दमा दर्ज करते हुए उनकी गिरफ़्तारी का ऐलान कर दिया गया है।

बताया जाता है कि अकबरुद्दीन ओवैसी ने ग़ाज़ी मिल्लत कॉलोनी में वाक़्ये गर्वनमेंट प्राइमरी स्कूल पोलिंग स्टेशन पहुंच कर बीजेपी के पोलिंग एजेंट विजय कुमार को ज़िद-ओ-कोब किया और संगीन नताइज का इंतिबाह दिया। पुलिस चंदरायनगुट्टा ने अकबर ओवैसी के ख़िलाफ़ ताज़ीरात-ए-हिंद के दफ़ा 324 और 506 के तहत एक मुक़द्दमा दर्ज कर लिया है।

TOPPOPULARRECENT