Saturday , November 18 2017
Home / Featured News / असद ओवैसी क़ानून की ख़िलाफ़वरज़ी नहीं की:हैदराबाद पुलिस

असद ओवैसी क़ानून की ख़िलाफ़वरज़ी नहीं की:हैदराबाद पुलिस

हैदराबाद 09 फरवरी:जीएचएमसी चुनाव के दौरान पेश आए मुख़्तलिफ़ वाक़ियात में साउथ ज़ोन पुलिस ने जुमला 15 मुक़द्दमात दर्ज किए हैं और दावा किया है कि रुकने पार्लीमान हैदराबाद ने टोली की शक्ल में पुराने शहर के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में कोई गशत नहीं की।

महिज़ मुख़ालिफ़ मजलिस नारेबाज़ी से मीर चौक इलाके में हालात कशीदा हुए थे।ये बयान मुक़ामी जमात के किसी तर्जुमान का नहीं बल्कि एक पुलिस अफ़्सर का है। इस बयान से एसा महसूस होता है कि उन्होंने पुलिस ओहदेदार की हैसियत से नहीं बल्कि MIM के तर्जुमान की हैसियत से बयान दिया है क्युं कि मीरचैक पुलिस की रीमांड रिपोर्ट डी सी पी साउथ वी सत्य नाराय‌ना के बयान से अलग है।

डिप्टी कमिशनर पुलिस साउथ ज़ोन वी सत्य नाराय‌ना ने बताया कि 2 फरवरी को मुनाक़िदा बलदी चुनाव के दौरान पेश आए वाक़ियात के ज़िमन में साउथ ज़ोन पुलिस ने MIM क़ाइदीन और कारकुनों के ख़िलाफ़ 9 मुक़द्दमात दर्ज किए हैं जबकि कांग्रेस और बीजपी कारकुनों के ख़िलाफ़ 3, 3 मुक़द्दमात दर्ज किए गए हैं।

उन्होंने बताया कि तशद्दुद वाक़ियात में शामिल 18 अफ़राद की गिरफ़्तारी अमल में आई है जिसमें रुकने पार्लीमान हैदराबाद असदुद्दीन ओवैसी भी शामिल है। उन्होंने बताया कि रुकने पार्लीमान के ख़िलाफ़ जुमला 2 मुक़द्दमात दर्ज किए गए हैं जिसमें कांग्रेस क़ाइदीन पर हमले का वाक़िया और रोज़नामा सियासत के स्टाफ़ रिपोर्टर मुहम्मद मुबश्शिरुद्दीन ख़ुर्रम का केस भी शामिल है।

पुलिस ने कहा है कि इस केस के मुल्ज़िम नंबर 1 रुकने पार्लीमान असद ओवैसी ने इमतिनाई अहकामात की ख़िलाफ़वरज़ी करते हुए टोली की शक्ल में हमले किए।

TOPPOPULARRECENT