Tuesday , December 12 2017

असद हुकूमत ख़त्म हुई तो इसराईल भी सलामत नहीं रहेगा

ईरान ने कहा है कि शाम में सदर बशारुल असद की हुकूमत के ख़ातमे की सूरत में इसराईल की सलामती दाव पर लग सकती है। ईरानी वज़ीरे ख़ारजा के मुआविन ख़ुसूसी बराए अरब और अफ़्रीक़ी उमूर हुसैन अमीर अब्दुल लहयान का कहना है कि बशारुल असद की हुकूमत

ईरान ने कहा है कि शाम में सदर बशारुल असद की हुकूमत के ख़ातमे की सूरत में इसराईल की सलामती दाव पर लग सकती है। ईरानी वज़ीरे ख़ारजा के मुआविन ख़ुसूसी बराए अरब और अफ़्रीक़ी उमूर हुसैन अमीर अब्दुल लहयान का कहना है कि बशारुल असद की हुकूमत ख़त्म हो जाती है तो फिर इसराईल की सलामती की कोई ज़मानत नहीं दी जा सकती।

अपने एक इंटरव्यू में ईरानी ओहदेदार ने कहा, हम ने ये पैग़ाम अमरीकीयों को भी पहुंचा दिया है कि अगर आप दहश्तगर्दी ख़त्म करने की आड़ में शाम में सदर बशारुल असद की हुकूमत गिराना चाहते तो ये याद रखें कि फिर इसराईल भी सलामत नहीं रहेगा।

उन्हों ने शाम और इराक़ में सरगर्म दौलते इस्लामी (दाइश) के ख़िलाफ़ अमरीकी क़ियादत में आलमी इत्तिहादी फ़ौज की कार्रवाई की मुख़ालिफ़त करते हुए कहा कि दाअशी जंगजूओं से जिस नापसंदीदा तरीक़े से अमरीका और इस के इत्तिहादी निमट रहे हैं इस के ईसराईलीयों और अमरीकीयों पर ख़तरनाक नताइज मुरत्तिब होंगे।

TOPPOPULARRECENT