असमबली फंड्स में बे क़ाईदगीयाँ

असमबली फंड्स में बे क़ाईदगीयाँ

हैदराबाद । 18 नवंबर ( सियासत न्यूज़) रियास्ती क़ानूनसाज़ असमबली के फंड्स में मुबय्यना बे क़ाईदगियों की तहक़ीक़ात केलिए स्पीकर असमबली एन मनोहर ने मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को हिदायत दी है । हालिया दिनों में असमबली के फंड्स में बड़े पैमा

हैदराबाद । 18 नवंबर ( सियासत न्यूज़) रियास्ती क़ानूनसाज़ असमबली के फंड्स में मुबय्यना बे क़ाईदगियों की तहक़ीक़ात केलिए स्पीकर असमबली एन मनोहर ने मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को हिदायत दी है । हालिया दिनों में असमबली के फंड्स में बड़े पैमाने पर बे क़ाईदगियों से मुताल्लिक़ मीडीया में शाय शूदा रिपोर्टस का सख़्त नोट लेते हुए स्पीकर असमबली ने मुकम्मल नई एडीटिंग की हिदायत दी थी ।

इस सिलसिला में एन मनोहर ने आज अकावनटेनट जनरल वैनी सिरी राम से मुलाक़ात की और एडीटिंग के बारे में मालूमात हासिल की। उन्हों ने जल्द अज़ जल्द इस मरहले की तकमील की हिदायत दी ताकि हक़ायक़ मंज़रे आम पर आसके । वाज़िह रहे कि मीडीया में शाय शूदा रिपोर्टस के मुताबिक़ गुज़शता चंद बरसों के दौरान मुख़्तलिफ़ तामीराती और दूसरे काम के सिलसिला में फंड्स में बड़े पैमाने पर तग़ल्लुब-ओ-तसर्रुफ़ किया गया । इस मुआमला में असमबली के कई अहम ओहदेदारों के नाम भी गशत में हैं । तवक़्क़ो की जा रही है कि तहक़ीक़ात की तकमील के बाद कई अहम अफ़राद के ख़िलाफ़ कार्रवाई का आग़ाज़ किया जा सकता है ।

Top Stories