Tuesday , December 12 2017

असम्बली इजलास से मुताल्लिक़ सिकेवरेटी इंतिज़ामात का जायज़ा

हैदराबाद । 29 । नवंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : असम्बली इजलास की सिकेवरेटी के लिए स्पीकर असम्बली मिस्टर एन मनोहर ने आज रियास्ती डी जी पी के बशमोल पुलिस केआला ओहदेदारों का इजलास तलब किया । 6 रोज़ा असम्बली इजलास तलब किए जाने का इमकान है जिस

हैदराबाद । 29 । नवंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : असम्बली इजलास की सिकेवरेटी के लिए स्पीकर असम्बली मिस्टर एन मनोहर ने आज रियास्ती डी जी पी के बशमोल पुलिस केआला ओहदेदारों का इजलास तलब किया । 6 रोज़ा असम्बली इजलास तलब किए जाने का इमकान है जिस में 9 बिलज़ और 9 आर्डीनैंस लाने का इमकान है जहां असल अप्पोज़ीशन तेलगु देशम हुकूमत के ख़िलाफ़ तहरीक अदमे इअतिमाद पेश करने की कोशिश कररही है । वहीं चीफ़ मिनिस्टर हुकूमत को बचाने और अप्पोज़ीशन की हिक्मत-ए-अमली से निमटने की हिक्मत-ए-अमली तैय्यार करने में मसरूफ़ है ।

यक्म दिसंबर से असम्बली का सरमाईइजलास मुनाक़िद होरहा है । सिकेवरेटी इंतिज़ामात का जायज़ा लेने के लिए स्पीकर असम्बली ने आज अपने चैंबर में पुलिस के आली ओहदेदारों का इजलास तलब किया जिस में डी जी पी मिस्टर दिनेश रेड्डी सिटी कमिशनर पुलिस मिस्टर ए के ख़ां के इलावा दूसरे पुलिस ओहदेदार मौजूद थे । इजलास के बाद मीडीया से बातचीत करते हुए मिस्टर ए के ख़ां ने बताया कि असम्बली इजलास के दौरान अरकान असम्बली की सिकेवरेटी और दूसरेउमूर पर ग़ौर किया गया गुज़शता असम्बली इजलास के दौरान जो सिकेवरेटी इंतिज़ामात किए गए थे इस का जायज़ा लेते हुए मुस्तक़बिल की हिक्मत-ए-अमली तैय्यार की जा रही है ।

कई मसाइल पर ग़ौर किया गया जिस में तहदीदात भी शामिल हैं । बावसूक़ ज़राए ने बताया कि इजलास में रियासत की ख़ुशकसाली को बहुत ज़्यादा एहमीयत देने का इमकानहै । स्पीकर भी इस मसला पर तमाम जमातों के क़ाइदीन मुक़न्निना को एतिमाद में लेकर कार्रवाई को आगे बढ़ाना चाहते हैं । सरमाई सैशन में 9 बलज़ और 9 आर्डीनैंस मंज़ूर किए जाऐंगे ।

असल अप्पोज़ीशन तेलगु देशम पार्टी कांग्रेस अरकान असम्बली के बाग़ियाना तीव्र को देखते हुए असम्बली में हुकूमत के ख़िलाफ़ तहरीक अदमे इअतिमाद पेश करना चाहती है क्यों कि कांग्रेस के 26 अरकान असम्बली कांग्रेस और असम्बली की रुकनीयत से मुस्ताफ़ी हो कर वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी में शामिल होने का ऐलान करचुके हैं और चंद अरकान असम्बली तेलंगाना के मसला पर अस्तीफ़ा दे चुके हैं और तीन अरकान असम्बली टी आर ऐसमें शमूलीयत इख़तियार करचुके हैं कांग्रेस के सयासी बोहरान से तेलगु देशम मुकम्मलसयासी फ़ायदा उठाने की कोशिश कररही है आजकल में वो स्पीकर असम्बली से मुलाक़ात करते हुए हुकूमत के ख़िलाफ़ तहरीक अदमे इअतिमाद नोटिस पेश करेगी ।

तेलगु देशम मुक़न्निना पार्टी का इजलास 30 नवंबर को तलब किया गया है और अरकान असम्बली को बापा बंदी शिरकत करने के लिए विहिप भी जारी करदिया गया है । टी आर स ने अपने अरकान असम्बली का 30 नवंबर को इजलास तलब किया है जिस में असम्बली में मसला तेलंगाना को उठाने के इलावा दूसरे तेलंगाना के मसाइल पर भी ग़ौर करने का इमकान है अप्पोज़ीशन जमातें जहां हुकूमत के ख़िलाफ़ कमर किस रही हैं

वहीं चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी भी अप्पोज़ीशन जमातों की हिक्मत-ए-अमली से निमटने के लिए अपनी तरफ़ से मंसूबा बंदी तैय्यार करने में मसरूफ़ हैं और जो अरकान असम्बली मुस्ताफ़ीहोचुके हैं उन्हें असम्बली का इजलास शुरू होने से क़बल दुबारा कांग्रेस में वापिस लाने कीहिक्मत-ए-अमली तैय्यार कररहे हैं और इस में कामयाब भी हुए हैं अभी तक 8 अरकान असम्बली ने दुबारा कांग्रेस पार्टी में बरक़रार रहने का ऐलान किया है ।।

TOPPOPULARRECENT