Monday , December 18 2017

असम्बली के बजट सेशन का आज से तूफ़ानी आग़ाज़

हैदराबाद 13 फरवरी( सियासत न्यूज़ ) आंधरा प्रदेश मुक़न्नना के बजट सेशन का कल पीर से तूफ़ानी आग़ाज़ होगा जिस में अपोज़ीशन जमाअतें मुख़्तलिफ़ मसाइल पर हुकूमत को तन्क़ीद का निशाना बनाएंगी और हुकूमत इन तन्क़ीदों का जवाब देने केलिए द

हैदराबाद 13 फरवरी( सियासत न्यूज़ ) आंधरा प्रदेश मुक़न्नना के बजट सेशन का कल पीर से तूफ़ानी आग़ाज़ होगा जिस में अपोज़ीशन जमाअतें मुख़्तलिफ़ मसाइल पर हुकूमत को तन्क़ीद का निशाना बनाएंगी और हुकूमत इन तन्क़ीदों का जवाब देने केलिए दिफ़ाई मौक़िफ़ इख़तियार करना पड़ेगा । एसा मालूम होता है कि चीफ मिनिस्टर इन किरण कुमार रेड्डी को शायद ही कोई राहत मिलेगी कियूं की उन के चंद का बीनी रोफ़क़ा और कांग्रेस के अरकान असम्बली उन की मुख़ालिफ़त कररहे हैं । ताहम हुक्मराँ जमात को अपोज़ीशन से कुछ राहत भी मिल सकती है जो (अपोज़ीशन ) मुख़्तलिफ़ मसाइल और मफ़ादात की बुनियाद पर मुनक़सिम है ।

माज़ी के बरख़िलाफ़ इस मर्तबा अपोज़ीशन जमाअतें मुनक़सिमनज़र आरही हैं। असल अपोज़ीशन जमात तेलगुदेशम और तेलंगाना राष़्ट्रा समीति के दरमियान लफ़्ज़ी जंग जारी है । बाएं बाज़ू की दोनों जमाअतें जिन की अददी क़ुव्वत अगरचे बराए नाम है इन दोनों तेलगुदेशम पार्टी के साथ ज़्यादा करीबी ताल्लुक़ात उस्तिवार नहीं कररही हैं। इस के बावजूद तेलगुदेशम पार्टी और बाएं बाज़ू की जमाअतें शराब माफिया किसानों की हालत-ए-ज़ार , ख़ुशकसाली और तवानाई बोहरान जैसे मसाइल पर मुशतर्कामौक़िफ़ इख़तियार करते हुए किरण कुमार रेड्डी हुकूमत को तनक़ीदी हमलों का निशाना बना सकते हैं।

जहां तक टी आर इस का ताल्लुक़ है वो अलहदा रियासत के मुतालिबा पर बज़िद रहेगी और ऐवान में अपनी अददी क़ुव्वत से क़ता नज़र अलहदा तेलंगाना केलिए क़रारदाद पर दबाॶ बरक़रार रखेगी । टी आर इस ने जिस के ऐवान में 12 अरकान हैं अलहदा तेलंगाना मुतालिबा की यकसूई तक ऐवान की कार्रवाई को रोक देने की धमकी दी है । कांग्रेस को अपोज़ीशन के इलावा अपने ही इन 16 बाग़ी अरकान की मुख़ालफ़तों से निमटना भी पड़ेगा जो वाई एस आर कांग्रेस के हामी हैं। इन 16 अरकान के इलावा प्रजाराज्यम की एक रुकन उन्हें ऐवान की रकनीत से नाअहल क़रार देने के फैसला को मोख़र करने स्पीकर नादेनडला मनोहर के इक़दाम के पेश नज़र 17 रुकन अलहदा ग्रुप के तौर पर सरगर्म रहेंगे ।

और कई मसाइल पर हुकूमत को तन्क़ीदों का निशाना बनाएंगे ।इलावा अज़ीं तलगो फ़िल्मी अदाकार से सियासतदां बनने वाले के चिरंजीवी की क़ियादत में पी आर पी के 17रुकनी ग्रुप बदस्तूर अपनी अलहदा शनाख़्त बरक़रार रखेगा कियूं की कांग्रेस में इस के इंज़िमाम की तकनीकी ज़ाबतों की हनूज़ तकमील नहीं हुई है । चीफ मिनिस्टर ने अपोज़ीशन की तन्क़ीदों का मूसिर जवाब देने केलिए एक चीफ विहिप और पाँच विहपस का तक़र्रुर कर दिया है लेकिन इन में से कोई भी इस मक़सद केलिए दरकार सलाहीयतयों केलिए मारूफ़ नहीं है ।

गवर्नर ई एस अल नरसिम्हन के मुशतर्का ख़ुतबा से क़ानूनसाज़ असम्बली और क़ानूनसाज़ कौंसल के मुशतर्का इजलास का पैर की सुबह 9 बजकर 30 मिनट पर आग़ाज़ होगा जिस केलिए सख़्त तरीन सिक्योरिटी इंतिज़ामात किए गए हैं। गवर्नर के ख़िताब केलिए क़दीम इमारात मुक़न्नना में ज़ाइद शहि नशीन बनाए गए हैं।

मालीयाती साल 2012-13 का बजट 17 फ़बरोरी को पेश किया जाएगा। इस सेशन की मसरूफ़ियात के एजंडा को क़तईयत देने केलिए कल 11 बजे दिन बिज़नस एडवाइज़री कमेटी का इजलास मुनाक़िद होगा जिस में ऐवान की कार्रवाई और एजंडा की तफ़सीलात को क़तईयत दिए जाने का इमकान है ।

TOPPOPULARRECENT