Tuesday , December 12 2017

असातिज़ा-ओ-रिटायर्ड एम्प्लाइज़ का आज इजलास

हैदराबाद । २२‍ । अप्रैल : ( सियासत न्यूज़ ) : रियास्ती सरकारी मुलाज़मीन असातिज़ा , वर्कर्स और रिटायर्ड एम्प्लाइज़ की मुशतर्का मजलिस ( ज्वाइंट ऐक्शन‌ कमेटी ) अमल का एक अहम इजलास आम 22 अप्रैल को 11 बजे दिन दोमल गौड़ा में वाक़्य यूनाइटेड टी

हैदराबाद । २२‍ । अप्रैल : ( सियासत न्यूज़ ) : रियास्ती सरकारी मुलाज़मीन असातिज़ा , वर्कर्स और रिटायर्ड एम्प्लाइज़ की मुशतर्का मजलिस ( ज्वाइंट ऐक्शन‌ कमेटी ) अमल का एक अहम इजलास आम 22 अप्रैल को 11 बजे दिन दोमल गौड़ा में वाक़्य यूनाइटेड टीचर्स फ़ैडरेशन भवन में मुनाक़िद होगा ।

इस इजलास आम में सरकारी मुलाज़मीन के देरीना हल तलब मसाइल की आजलाना यकसूई के मुतालिबा पर आइन्दा के लायेहा-ए-अमल को क़तईयत दी जाएगी । सदर नशीन रियास्ती सरकारी मुलाज़मीन असातिज़ा , वर्कर्स ,-ओ-रिटायर्ड एम्प्लाइज़ की मुशतर्का मजलिस-ए-अमल मिस्टर वे गोपाल रेड्डी और डिप्टी सैक्रेटरी जनरल मिस्टर पी अशोक बाबू ने ये बात बताई और कहा कि इस अहम इजलास आम में पै रवीझ़न कमीशन की तशकील अमल में लाने सरकारी मह्कमाजात मैं कंट्टर एक्ट की असास पर मुलाज़मीन के तक़र्रुत अमल में लाने के तरीका-ए-कार को ख़त्म‌ करने और तमाम तर मख़लवा जायदादों पर फ़िलफ़ौर तक़र्रुत अमल में लाने के इलावा फ़िलवक़्त आरिज़ी तौर पर ख़िदमात अंजाम देने वाले तमाम मुलाज़मीन की ख़िदमात को बाक़ायदा बनाने-ओ-दीगर मुतालिबात पर तफ़सीली ग़ौर-ओ-ख़ौस किया जाएगा और मुत्तफ़िक़ा तौर पर इन तमाम मुतालिबात की आजलाना यकसूई के लिए आइन्दा के लायेहा-ए-अमल को क़तईयत दी जाएगी ।

इन क़ाइदीन ने बताया कि इस इजलास में तमाम अज़ला के मुशतर्का मजलिस-ए-अमल के सदूर नशीन-ओ-कन्वीनरस एसोसीएशन‌ स शिरकत करेंगे ।।

TOPPOPULARRECENT