Friday , December 15 2017

असातिज़ा के तक़र्रुरात में तेलंगाना नज़रअंदाज

हैदराबाद 26 मार्च (सियासत न्यूज़) तेलंगाना राष़्ट्रा समीति ने रियासत में असातिज़ा के तक़र्रुरात में इलाक़ा तेलंगाना को नजरअंदाज़ करने और उस के साथ नाइंसाफ़ी का इल्ज़ाम आइद किया है। पार्टी के रुक्न असेंबली हरीश राव ने इल्ज़ाम आइ

हैदराबाद 26 मार्च (सियासत न्यूज़) तेलंगाना राष़्ट्रा समीति ने रियासत में असातिज़ा के तक़र्रुरात में इलाक़ा तेलंगाना को नजरअंदाज़ करने और उस के साथ नाइंसाफ़ी का इल्ज़ाम आइद किया है। पार्टी के रुक्न असेंबली हरीश राव ने इल्ज़ाम आइद किया कि जिस तरह हर शोबा में सीमा आंध्र हुकूमत तेलंगाना को नज़रअंदाज कर रही है असातिज़ा के तक़र्रुरात में भी नाइंसाफ़ी की गई।

उन्हों ने बताया कि 10 हज़ार जायदादों में दो हज़ार जायदादें चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने अपने ज़िला चित्तूर में अलॉट की हैं जो कि इंतिहाई क़ाबिल एतराज़ बात है। उन्हों ने कहा कि इस तरह किरण कुमार रेड्डी ने अपने ज़िला की तरक़्क़ी पर ख़ुसूसी दिलचस्पी का इज़हार किया है।

होना तो ये चाहीए था कि 10 हज़ार जायदादें तमाम अज़ला को यकसाँ तौर पर तक़सीम की जातीं क्यूंकि हर ज़िला में असातिज़ा की बड़ी तादाद में मख़लूआ जायदादें हैं।

हरीश राव ने कहा कि 10 हज़ार असातिज़ा की जायदादों में तेलंगाना को मुनासिब हिस्सादारी मिलनी चाहीए थी और तेलंगाना के कांग्रेस क़ाइदीन और वुज़रा अपने इलाक़ों के लिए इंसाफ़ हासिल करने में नाकाम हो चुके हैं।

TOPPOPULARRECENT