Saturday , December 16 2017

असेंबली का ख़ुसूसी सेशन तलब करने गवर्नर से जगन का मुतालिबा

हैदराबाद 18 अक्टूबर सदर वाई एस आर कांग्रेस पार्टी जगन मोहन रेड्डी ने आज राज भवन पहूंचकर गवर्नर नरसिम्हन से मुलाक़ात की ।

हैदराबाद 18 अक्टूबर सदर वाई एस आर कांग्रेस पार्टी जगन मोहन रेड्डी ने आज राज भवन पहूंचकर गवर्नर नरसिम्हन से मुलाक़ात की ।
रियासत की तक़सीम का मुसव्वदा असेंबली पहूंचने से पहले मुत्तहदा आंध्र की क़रारदाद मंज़ूर करने के लिए असेंबली का ख़ुसूसी मीटिंग तलब करने का मुतालिबा क्या । मिस्टर जगन मोहन रेड्डी ने अपनी याददाश्त में गवर्नर को बताया कि रियासत के मुफ़ादात कि तहफ़्फ़ुज़ करने और तीनों इलाक़ों की मसावी तरक़्क़ी के लिए रियासत को मुत्तहिद रखना ज़रूरी है।

वाई एस आर कांग्रेस पार्टी ने 26 दिसमबर को चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी को मकतूब रवाना करते हुए मर्कज़ी काबीना में तेलंगाना नोट मंज़ूर होने से पहले असेंबली में मुत्तहदा आंध्र की क़रारदाद मंज़ूर करने के लिए असेंबली कि ख़ुसूसी मीटिंग तलब करने का मुतालिबा किया था ताहम चीफ़ मिनिस्टर ने उसको कोई एहमीयत नहीं दी जिस के नतीजे में तेलंगाना नोट को मर्कज़ी काबीना में मंज़ूरी हासिल होगई।

रियासत की तक़सीम के लिए मर्कज़ी हुकूमत की तरफ से मुसव्वदा असेंबली को रवाना करने की तैयारी की जा रही है। अब भी वक़्त हाथ से निकला नहीं है इसी लिए वो गवर्नर नरसिम्हन से असेंबली कि ख़ुसूसी मीटिंग तलब करने की अपील कररहे हैं ताके मुत्तहदा आंध्र की क़रारदाद मंज़ूर की जा सके वो 30 दिसमबर को राज भवन पहुंच कर आप (गवर्नर ) से मुलाक़ात करते हुए असेंबली कि ख़ुसूसी मीटिंग तलब करने का मुतालिबा करचुके हैं आज दुबारा याददाश्त पेश कररहे हैं अगर असेंबली कि ख़ुसूसी मीटिंग तलब किया गया तो तमाम मुंतख़ब अवामी नुमाइंदे रियासत की तक़सीम के मसले पर ना सिर्फ़ अपनी अपनी राय का इज़हार करेंगे।

रियासत की तक़सीम को रोकने की हर मुम्किन कोशिश करेंगे इसी लिए वो गवर्नर से अपील करते हैं कि वो मुदाख़िलत करें और हुकूमत को असेंबली कि ख़ुसूसी मीटिंग तलब करने पर ज़ोर दें।

TOPPOPULARRECENT