Thursday , June 21 2018

असेंबली बजट इजलास में तौसीअ और अवामी मसाइल पर बहस का मुतालिबा

हैदराबाद 26 मार्च (सियासत न्यूज़) हुकूमत असेंबली बजट इजलास के पहले मरहला में तौसीअ देते हुए अवामी मसाइल पर मुबाहस को यक़ीनी बनाए। हुकूमत अवामी मसाइल पर मुबाहस से राह फ़रार इख़्तियार करने का रवैया तर्क करे । रुक्न असेंबली तेलुगु

हैदराबाद 26 मार्च (सियासत न्यूज़) हुकूमत असेंबली बजट इजलास के पहले मरहला में तौसीअ देते हुए अवामी मसाइल पर मुबाहस को यक़ीनी बनाए। हुकूमत अवामी मसाइल पर मुबाहस से राह फ़रार इख़्तियार करने का रवैया तर्क करे । रुक्न असेंबली तेलुगु देशम जी मधूकृष्णम नायडू ने आज प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब के दौरान ये मुतालिबा किया ।

उन्हों ने बताया कि बजट इजलास का पहला मरहला जो कि 26 मार्च को ख़त्म हो रहा है । इस में तौसीअ दीए जाने की ज़रूरत है चूँकि इस मरहला में तहरीक अदमे एतेमाद और दीगर उमूर के सबब अवामी मसाइल ज़ेरे बहस नहीं आ पाए हैं।

जी मधूकृष्णम नायडू ने कहा कि रियासत में मौजूद मसाइल पर मुबाहस ऐवान असेंबली में ही मुम्किन हैं । इसी लिए हुकूमत को चाहीए कि मसाइल के हल के लिए मुबाहस का मौक़ा फ़राहम करे ।

रुक्न असेंबली तेलुगु देशम ने कहा कि अगर हुकूमत इन उमूर पर गुफ़्तगु से फ़रार इख़्तियार करती है तो ऐसी सूरत में हुकूमत को अवाम माफ़ नहीं करेंगे।

TOPPOPULARRECENT