Sunday , November 19 2017
Home / Hyderabad News / असेंबली मीटिंग से पहले के सी आर की गवर्नर से मुलाक़ात

असेंबली मीटिंग से पहले के सी आर की गवर्नर से मुलाक़ात

हैदराबाद 22 सितंबर: तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ( के सी आर) ने गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन से राज भवन पहुंच कर मुलाक़ात की। बावर किया जाता हैके एक घंटे की मुलाक़ात के दौरान के सी आर ने मुक़न्निना के तूफ़ानी मानसून सेशन के दौरान उठाए जानेवाले मसाइल पर गवर्नर से तबादला-ए-ख़्याल क्या।

इस मुलाक़ात को इस लिए भी नुमायां एहमीयत हासिल हो गई हैके मानसून सेशन तूफ़ानी होगा जिसमें किसानों की ख़ुदकुशी आबपाशी प्रोजेक्टों के डिज़ाइन में तबदीली और हुकूमत की मुख़्तलिफ़ फ़लाही स्कीमात जैसे मसाइल पर एवान में ज़बरदस्त बेहस हो सकती है।

बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ तेलंगाना के वज़ीर कमर्शियल टैक्स टी श्रीनिवास यादव भी के सी आर और गवर्नर नरसिम्हन की बातचीत का एक मौज़ू बने रहे। गवर्नर ने श्रीनिवास यादव की असेंबली रुकनीयत और काबीना में बरक़रारी पर नापसंदीदगी और ब्रहमी का इज़हार किया।

गवर्नर ने मुबय्यना तौर पर चीफ़ मिनिस्टर से कहा कि सरीनवास यादव की हलफ़ बर्दारी से क़बल असैंबली से उनके अस्तीफ़ा को बताव गया लेकिन ये मकतूब स्पीकर के पास ज़ेर अलतवा है जिसको हनूज़ मंज़ूर नहीं किया गया है। ये सूरत-ए-हाल इन ( गवर्नर) के लिए बाइस उलझन है। बावर किया जाता है कि चीफ़ मिनिस्टर ने गवर्नर को इतमीनान दिलाया कि सरीनवास यादव के असैंबली की रुकनीयत से अस्तीफ़ा या काबीना से सुबकदोशी के ज़िमन में जल्द मुनासिब क़दम उठाया जाएगा ।

के सी आर ने मानसून सेशन के बाद अपनी काबीना में रद्दोबदल का इशारा भी दिया। टी आर एस ज़राए के मुताबिक़ इमकान हैके मुक़न्निना के मीटिंग के बाद टी श्रीनिवास यादव की असेंबली की रुकनीयत और काबीना में बरक़रारी के मसले को हल कर लिया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT