Friday , December 15 2017

असेंबली मुंतक़िल करने के फ़ैसला के ख़िलाफ़ दरख़ास्त मुस्तर्द

नई दिल्ली, 01 फरवरी: ( पी टी आई) सुप्रीम कोर्ट ने आज ए आई ए डी एम के हुकूमत के कानून साज़ असेंबली (legislative assembly) ‍ओ‍ सेक्रेट्रेट कामप्लेक्स को पुरानी इमारत फोर्ट सेंट जॉर्ज मुंतक़िल करने के फ़ैसला को चैलेंज करने वाली एक दरख़ास्त को मुस्तर्द क

नई दिल्ली, 01 फरवरी: ( पी टी आई) सुप्रीम कोर्ट ने आज ए आई ए डी एम के हुकूमत के कानून साज़ असेंबली (legislative assembly) ‍ओ‍ सेक्रेट्रेट कामप्लेक्स को पुरानी इमारत फोर्ट सेंट जॉर्ज मुंतक़िल करने के फ़ैसला को चैलेंज करने वाली एक दरख़ास्त को मुस्तर्द कर दिया ।

चीफ़ जस्टिस अल्तमिश कबीर पर मुश्तमिल एक बंच ने रियासती हुकूमत के फ़ैसले को रद्दी की टोकरी की नज़र करने से इनकार कर दिया जो दरअसल मई 2011 में पार्टी के बरसर-ए-इक़तिदार ( सत्ता में) आने के बाद किया गया था। इस मौक़ा पर बेंच ने कहा कि इन मुआमलात को दीगर फ़ोर्म के रूबरू उठाया जाना चाहीए ।

लिहाज़ा अदालत इस मुआमला में सिर्फ़ इसलिए मुदाख़िलत नहीं कर सकती कि दरख़ास्त गुज़ार ये कहे कि ये फ़ैसला सिर्फ़ इसलिए किया गया है ताकि साबिक़ हुकूमत के फ़ैसला को नीचा दिखाया जा सके जिसने असेंबली‍ ओ‍ सेक्रेट्रेट ( सचिवालय/Secretariat) को नई इमारत में मुंतक़िल करने का फ़ैसला किया था ।

TOPPOPULARRECENT