असेंबली में अप्पोज़ीशन के रवैय्या पर चीफ़ मिनिस्टर ब्रहम

असेंबली में अप्पोज़ीशन के रवैय्या पर चीफ़ मिनिस्टर ब्रहम

चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने ऐवान की कार्रवाई में मुसलसल रुकावट पर अप्पोज़ीशन को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया। असेंबली में आज तेलगू देशम और टी आर एस की जानिब से मुसलसल दूसरे दिन कार्रवाई में रुकावट पैदा करने पर अफ़सोस का

चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने ऐवान की कार्रवाई में मुसलसल रुकावट पर अप्पोज़ीशन को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया। असेंबली में आज तेलगू देशम और टी आर एस की जानिब से मुसलसल दूसरे दिन कार्रवाई में रुकावट पैदा करने पर अफ़सोस का इज़हार करते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि ऐवानमें कार्रवाई चलाने का ये तरीका-ए-कार ठीक नहीं है और अप्पोज़ीशन का रवैय्या अफ़सोसनाक है।

तेलगू देशम अरकान की नारा बाज़ी के दौरान चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि हुकूमत किसी भी मसला पर मुबाहिस और इस का जवाब देने केलिए तैय्यार है लेकिन मुबाहिस असेंबली के क़वाइद और रिवायत के मुताबिक़ हूँ।उन्हों ने कहा कि वक़्त ज़ाए करते हुए अवामी रक़ूमात का ज़्यां होरहा है और ये तरीका-ए-कार ठीक नहीं है। चीफ़ मिनिस्टर ने स्पीकर से ख़ाहिश की कि गवर्नर के ख़ुतबा पर तहरीक तशक्कुर की मंज़ूरी के बाद अप्पोज़ीशन के मुतालिबात पर मुबाहिस केलिए वक़्त मुक़र्रर करें।

उन्हों ने कहा कि अप्पोज़ीशन के रवैय्या से ये बात साफ़ होचुकी है कि इस के पास कहने केलिए कुछ नहीं है। इसी लिए वो ऐवान में एहतिजाज करते हुए वक़्त ज़ाए कररहे हैं। उन्हों ने कहा कि असेंबली में अवामी मसाइल की यकसूई पर तवज्जा दी जानी चाहीए और अगर अप्पोज़ीशन मुबाहिस में हिस्सा ले और हुकूमत को तजावीज़ पेश करे तो अवामी मसाइल की यकसूई मुम्किन है।

उन्हों ने कहा कि अप्पोज़ीशन के रवैय्या से महसूस होता है कि वो हुकूमत की कारकर्दगी से मुतमइन हैं और हुकूमत पर तन्क़ीद की कोई गुंजाइश नहीं। चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि बजट इजलास में 31 दिन कार्रवाई जारी रहेगी और इस तवील इजलास में मुबाहिस के ज़रीया अवाम की भलाई के इक़दामात किए जा सकते हैं। उन्हों ने अप्पोज़ीशन को मश्वरा दिया कि वो एहतिजाज का रास्ता तर्क करे और मुबाहिस केलिए तैय्यार हो।

चीफ़ मिनिस्टर ने तेलगू देशम अरकान से अपील की कि वो ऐवान के वक़ार को मल्हूज़ रखते हुए वक़्त ज़ाए होने ना दें ताकि रियासत में अवाम को दरपेश अवामी मसाइल पर मुबाहिस हो सकें।

Top Stories