Monday , November 20 2017
Home / AP/Telangana / असेंबली में डी के अरूना के तल्ख़ रिमार्क्स पर डिप्टी स्पीकर रो पड़े

असेंबली में डी के अरूना के तल्ख़ रिमार्क्स पर डिप्टी स्पीकर रो पड़े

हैदराबाद 23 मार्च: तेलंगाना असेंबली में आज हुक्मराँ टीआरएस और अप्पोज़ीशन कांग्रेस के अरकान के बीच सख़्त अलफ़ाज़ का तबादला अमल में आया। कांग्रेस की रुकन डी के अरूना ने कुर्सी-ए-सदारत पर फ़ाइज़ डिप्टी स्पीकर पदमा देवेंद्र रेड्डी के ख़िलाफ़ चंद रिमार्कस किए जिस पर वो (पदमा देवेंद्र रेड्डी) रो पड़े। डी के अरूना ने किसी मसले पर बेहस के दौरान रिमार्क्स किया था कि चंद लोग आदाब-ओ-अख़लाक़ के बग़ैर एवान की कार्रवाई चला रहे हैं। जिस पर पदमा देवेंद्र रेड्डी जज़बात में हो गए और उन की आँख से आँसू रवां हो गए।

उन्होंने कांग्रेस की ख़ातून रुकन से दरयाफ़त किया कि आख़िर क्या वजह थी कि इन्होंने इस किस्म के रिमार्कस किए। इस दौरान एवान में दोनों पार्टीयों के अरकान के बीच बेहस का आग़ाज़ हो गया और टी हरीश राव‌ को बार-बार मुदाख़िलत करते हुए देखा गया जिन्होंने डी के अरूना पर-ज़ोर दिया कि वो माज़रत ख़्वाही के साथ नाशाइस्ता रिमार्कस से दसतबरदारी इख़तियार करें या फिर मुअत्तली का सामना करें। जिस पर क़ाइद अप्पोज़ीशन के जाना रेड्डी ने अरूना की तरफ से कोई नाशाइस्ता रिमार्कस किए जाने की तरदीद की।

लेकिन जाना रेड्डी के इच्छा से हरीश राव‌ मुतमइन नहीं हुए। इसी मसले पर बेहस चलती रही और एवान में पहले से मुक़र्ररा कार्रवाई रोक दी गई। हरीश राउ ने फिर एक मर्तबा अरूना से माज़रत ख़्वाही का मुतालिबा करते हुए ख़बरदार किया कि अगर वो उन की अपील पर बेहतर रद्द-ए-अमल का मुज़ाहरा नहीं करेंगे तो दफ़ा 319 के तहत मुअत्तल किया जाएगा।

अरूना ने बिलआख़िर वज़ाहत की के उन्होंने स्पीकर के ख़िलाफ़ कोई तबसरा नहीं किया है, हरीश राव‌ मुझ पर जो इल्ज़ाम आइद कर रहे हैं वो सरासर ग़लत है।

TOPPOPULARRECENT