Tuesday , May 22 2018

असेंबली में रायदही के मौक़ा पर झगड़े का ख़द्शा

रियास्ती वुज़रा टी जी वेंकटेश और ई दयाकर राव ने असेंबली में तेलंगाना मुसव्वदा बिल पर रायदही के मौक़ा पर झगड़े का ख़द्शा ज़ाहिर करते हुए अरकान को मुकम्मल सेक्यूरिटी फ़राहम करने और गड़बड़ करने वाले अरकान के ख़िलाफ़ कार्रवाई का मुतालिबा किया

रियास्ती वुज़रा टी जी वेंकटेश और ई दयाकर राव ने असेंबली में तेलंगाना मुसव्वदा बिल पर रायदही के मौक़ा पर झगड़े का ख़द्शा ज़ाहिर करते हुए अरकान को मुकम्मल सेक्यूरिटी फ़राहम करने और गड़बड़ करने वाले अरकान के ख़िलाफ़ कार्रवाई का मुतालिबा किया।

आज मीडिया से बात-चीत करते हुए वज़ीर छोटी आबपाशी टी जी वेंकटेश ने तेलंगाना मुसव्वदा बिल को वापिस करने के लिए स्पीकर को दी गई नोटिस का ख़ैर मुक़द्दम करते हुए कहा कि अरकान असेंबली की अक्सरीयत रियासत की तक़सीम के ख़िलाफ़ है।

जब कि तेलंगाना वुज़रा और अरकान असेंबली को ये डर है कि असेंबली में रायदेही करवाई गई तो तेलंगाना बिल को शिकस्त होगी, इस लिए वो मुनज़्ज़म साज़िश के तहत ऐवान की कार्रवाई में रुकावट पैदा कर रहे हैं और रायदेही क़बूल करने के लिए तैयार नहीं हैं।

इसी दौरान रियास्ती वज़ीरे ताअलीम पार्था सार्थी ने कहा कि कि बिल पर रायदेही का मुतालिबा करना हर रुक्न असेंबली का दस्तूरी हक़ है, लिहाज़ा तेलंगाना वुज़रा ऐवान की कार्रवाई चलाने के लिए स्पीकर असेंबली और हुकूमत से तआवुन करें।

TOPPOPULARRECENT