Friday , June 22 2018

असेंबली में 28 अरकाने असेंबली ने अवामी मसाइल को उठाया

हैदराबाद 16 मार्च: तेलंगाना लेजिस्लेटिव असेंबली में ज़ाइद अज़ 28 अरकाने असेंबली ने वकफ़ा-ए-सवालात अपने हलक़ाजात और अवाम से मुताल्लिक़ मुख़्तलिफ़ मसाइल को उठाया। कांग्रेस के रुकने असेंबली वमशी चन्द्र रेड्डी ने रियासती हुकूमत से कहा कि वो महबूबनगर के कलवाकृति के डेरी किसानों को फ़ी लीटर दूध पर 4 रुपये की मुराआत फ़राहम की जाये।

उन्होंने कहा कि किसानों को ख़ुशकसाली के बाइस संगीन मसाइल का सामना है। सीपीआई के रुकने असेंबली आर रवींद्र कुमार और सी पी एम के रुकने असेंबली सोनम राजिया ने रियासती हुकूमत पर-ज़ोर दिया कि वो हम्माली का काम करने वालों के मुआवज़ा में इज़ाफ़ा करे खासतौर पर सिविल स्पलाईज़ डिपार्टमेंट से वाबस्ता वर्कर्स के मुआवज़ा में इज़ाफ़ा किया जाये पिछ्ले 20 साल से उनका मुआवज़ा जूं का तूं है।

टीआरएस के रुकने असेंबली विट्ठल रेड्डी ने उस्मानिया मैडिकल कॉलेज के 4 एमबीबीएस स्टूडेंट्स की सड़क हादसे में मौत के बाद इन स्टूडेंट्स के अरकाने ख़ानदान को मुनासिब मुआवज़ा देने का मुतालिबा किया। टीआरएस रुकने असेंबली आमिर शकील ने निज़ाम शूगर फ़ैक्ट्री के मुलाज़मीन को तनख़्वाहों की अदाइगी का मसला उठाया। शहर के अरकाने असेंबली ने भी तरकियात के मसले पर हुकूमत की तवज्जा दिलाई।

TOPPOPULARRECENT