Friday , December 15 2017

अस्रा हेयर‌ ऑयल एक मुनफ़रद-ओ-मयारी हेयर‌ ऑयल

1970 से अपनी इफ़ादीयत और बेहतरीन क्वालिटी की वजह से अवाम में मक़बूल

1970 से अपनी इफ़ादीयत और बेहतरीन क्वालिटी की वजह से अवाम में मक़बूल
क़ाज़ी मुहम्मद सैफ उद्दीन बाएज़ीद बानी-ओ-मालिक परोप्राइटर सैफ यूनानी फार्मेसी के बमूजब अस्रा हीर ऑयल 1970 से एक मुनफ़रद-ओ-मयारी प्रोडक्ट के तौर पर अवामुन्नास में बेहद मक़बूल हुआ । इस का नुस्ख़ा एक बुज़ुर्ग हाज़िक़ हकीम का तर्तीब दिया हुआ है ।

30 से ज़ाइद क़ीमती-ओ-असली जड़ी बूटियों से तैय्यार करदा ये तेल मुक़व्वी दिमाग़ और हाफ़िज़ा को क़ुव्वत बख़शने के साथ साथ बालों को काला और घन्ना और लाम्बा करता है । नए बाल उगाता है । क़बल अज़ वक़्त सफ़ैद होने से रोकता है । इस के मुसलसल इस्तिमाल से बाल स्याह , घने ओ दराज़ हो जाते हैं । गर्मा की लो से बचाता है । दिमाग़ को क़ुदरती ठंडक हासिल होती है । सुकून की नींद लाता है ।

ज़हनी काम काज करने वाले हज़रात के लिए ये तेल एक नेअमत से कम नहीं । इस तेल को हर मौसम में हर उम्र के मर्द-ओ-ख़वातीन इस्तिमाल कर सकते हैं । तिल और खोपरा के तेल की आमज़श और क़ुदरती असली जड़ी बूटियों , उम्दा लतीफ़ ख़ुशबू वाला ये तेल सिनफ़ नाज़ुक के लिए बेपनाह कशिश रखता है । हकूमत-ए-हिन्द की मुस्तनद जी एम पी लाईसैंस याफ़ता कंपनी का अस्रा हेयर‌ ऑयल शहर के तमाम मैडीकल-ओ-जनरल स्टोर पर बह आसानी दस्तयाब है । मज़ीद तफ़सीलात के लिए 9246532604 पर फ़ोन कर सकते हैं ।।

TOPPOPULARRECENT