Thursday , December 14 2017

अहमदाबाद धमाकों का मुश्तबा मुल्ज़िम गिरफ़्तार ए टी एस महाराष्ट्रा का एनकाउंटर

महाराष्ट्रा ए टी एस ने आज एक बड़ी कामयाबी हासिल करते हुए 2008 अहमदाबाद धमाके के मुश्तबा मुल्ज़िम को गिरफ़्तार कर लिया । इन धमाकों में 56 अफ़राद हलाक हुए थे । औरंगाबाद में आज एंकाउंटर में ये गिरफ़्तारी अमल में आई जब कि इस का साथी हलाक और ए

महाराष्ट्रा ए टी एस ने आज एक बड़ी कामयाबी हासिल करते हुए 2008 अहमदाबाद धमाके के मुश्तबा मुल्ज़िम को गिरफ़्तार कर लिया । इन धमाकों में 56 अफ़राद हलाक हुए थे । औरंगाबाद में आज एंकाउंटर में ये गिरफ़्तारी अमल में आई जब कि इस का साथी हलाक और एक कांस्टेबल ज़ख़मी हो गया ।

ममनूआ सेमी के साबिक़ रुकन अबू फैज़ल की ज़ेर-ए-क़ियादत एक टोली ने इलाहाबाद हाइकोर्ट के इन जज्स को भी ख़तम करने का मंसूबा बनाया था जिन्होंने बाबरी मस्जिद मुक़द्दमा का फ़ैसला सुनाया । पुलिस ने बताया कि ये टोली मध्य प्रदेश में बैंक डकैती की कई वारदातों में मुलव्वस रही और ये रक़म दहश्तगर्द सरगर्मीयों के लिए इस्तेमाल की जाती रही ।

वो महाराष्ट्रा को अपना मर्कज़ बनाने का मंसूबा बना रहे थे । इस टोली के औरंगाबाद में मौजूद होने की इत्तेला मिलते ही ए टी एस टीम ने फ़ौरी इनका मुहासिरा कर लिया । जब उनसे ख़ुद को हवाले करने का हुक्म दिया गया तो 3 अफ़राद इंडियन मुजाहिदीन रुकन मुहम्मद इबरार बाबू ख़ां(अहमदाबाद धमाकों का मुश्तबा मुल्ज़िम) ख़लील क़ुरैशी और मुहम्मद शाकिर ने फायरिंग शुरू कर दी। जवाबी कार्रवाई में ख़लील क़ुरैशी हलाक हो गया और मुहम्मद शाकिर के पैर में गोली लगी जिसे हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया ।

ए टी एस हेड कांस्टेबल आरिफ़ शेख़ इस्माईल के कंधे पर गोली लगने से ज़ख्मी हो गए ।

TOPPOPULARRECENT