Thursday , December 14 2017

अहमदी नज़ाद का दौरा-ए-जज़ीरा अबू मूसा , सऊदी अरब की तन्क़ीद

सऊदी अरब की मजलिस वुज़रा ने इरान के सदर महमूद अहमदी नज़ाद के दौरा-ए-जज़ीरा अबू मूसा की सख़्त मुज़म्मत करते हुए इस इक़दाम को मुत्तहिदा अरब अमीरात के इक़्तेदार-ए-आला की खुली ख़िलाफ़वर्ज़ी क़रार दिया । वाज़िह रहे कि जज़ीरा अबू मूसा पर इरान का क़ब्

सऊदी अरब की मजलिस वुज़रा ने इरान के सदर महमूद अहमदी नज़ाद के दौरा-ए-जज़ीरा अबू मूसा की सख़्त मुज़म्मत करते हुए इस इक़दाम को मुत्तहिदा अरब अमीरात के इक़्तेदार-ए-आला की खुली ख़िलाफ़वर्ज़ी क़रार दिया । वाज़िह रहे कि जज़ीरा अबू मूसा पर इरान का क़ब्ज़ा है और मुत्तहिदा अरब अमीरात भी इस जज़ीरा पर अपनी मिल्कियत का दावेदार है ।

ख़ादिम अलहरमीन शरीफ़ैन शाह अबदुल्लाह बिन अबदुल अज़ीज़ की सदारत में गुज़श्ता रोज़ मुनाक़िदा काबीना के इजलास ने कहा कि इरानी सदर अहमदी नज़ाद के दौरा जज़ीरा अबू मूसा से इस मसला की पुरअमन यकसूई के लिए जारी कोशिशों को ज़बरदस्त धक्का लगा है।

वज़ीर ट्रांसपोर्ट-ओ-क़ाइम मक़ाम वज़ीर इत्तेलाआत जबारा अलसरीसी ने काबीना के इजलास के बाद तफ्सीलात ब्यान करते हुए कहा कि बहरीन में गुज़श्ता हफ़्ता हुए दहश्तगर्द हमले की सख़्त मुज़म्मत की गई जिस में बहरैन के सात मुलाज़मीन पुलिस ज़ख्मी हो गए थे । जिन में तीन की हालत तशवीशनाक है ।

सऊदी काबीना ने अरब ममलकत शाम में जंग बंदी के नफ़ाज़ की निगरानी के लिए अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की सलामती कौंसल की तरफ़ से बैन अल-अक़वामी मुबस्सरीन रवाना किए जाने का ख़ैरमक़दम किया ।

TOPPOPULARRECENT