अहमद अबूल गेइत अरब लीग के नए सेक्रेट्री जनरल

अहमद अबूल गेइत अरब लीग के नए सेक्रेट्री जनरल

अरब लीग के वुज़राए ख़ारिजा ने मिस्र के तजुर्बेकार सिफ़ारतकार अहमद अबूल गेइत को तंज़ीम का नया सेक्रेट्री जनरल मुंतख़ब कर लिया है। वो मिस्र ही से ताल्लुक़ रखने वाले नबील अल अरबी की जगह ये ओहदा सम्भालेंगे।

बाईस रुक्न ममालिक पर मुश्तमिल अरब लीग के हेडक्वार्टर्स क़ाहिरा में हैं ,इसलिए एक रिवायत के तहत मिस्र से ताल्लुक़ रखने वाले किसी सिफ़ारती ओहदेदार ही को तंज़ीम का सेक्रेट्री जनरल बनाया जाता है।

बहरैन के वज़ीरे ख़ारजा ख़ालिद बिन अहमद ऑल ख़लीफ़ा ने जुमेरात की शब क़ाहिरा में तंज़ीम के वुज़राए ख़ारिजा के इजलास के बाद अहमद अबूल गेइत को सेक्रेट्री जनरल बनाने का ऐलान किया है और कहा है कि वो एक जुलाई को पाँच साल की मुद्दत के लिए इस ओहदे पर फ़ाइज़ होंगे।

सिफ़ारत कारों के मुताबिक़ क़तर और सूडान ने पहले अबूल गेइत के इंतिख़ाब की मुख़ालिफ़त की थी लेकिन मिस्र और सऊदी अरब उनके लिए मुहिम चलाते रहे थे। अरब लीग के रुक्न ममालिक सेक्रेट्री जनरल को कम से कम दो तिहाई अक्सरीयत से मुंतख़ब कर सकते हैं लेकिन तंज़ीम के रुक्न ममालिक सरब्राह के इत्तिफ़ाक़ राय से इंतिख़ाब को तर्जीह देते हैं और वो इस सिलसिले में बाहमी इख़तिलाफ़ात को दूर करने की कोशिश करते हैं।

Top Stories