Tuesday , December 12 2017

अक़ामती स्कूलस के लिए इमारतों का इंतेख़ाब मुकम्मिल

हैदराबाद 26 मई: अक़लियती तलबा के लिए आइन्दा माह से शुरू होने वाले 71 अक़ामती स्कूलस में मयारी तालीम और बेहतर इंफ्रास्ट्रक्चर की फ़राहमी को यक़ीनी बनाने के लिए डायरेक्टर जनरल एंटी करप्शन ब्यूरो अबदुल क़य्यूम ख़ां ने ओहदेदारों को हिदायत दी है। ए के ख़ां जो स्कूलों के क़ियाम से मुताल्लिक़ सोसाइटी के नायब सदर नशीन हैं, अक़लियती बहबूद के ओहदेदारों के साथ मीटिंग मुनाक़िद किया और स्कूलों के क़ियाम की पेशरफ़त का जायज़ा लिया।

हुकूमत ने शहर और अज़ला में अक़ामती स्कूलस की इमारतों की निशानदेही और इंतेख़ाब के लिए स्टेट ऑफीसरस का तक़र्रुर किया था और तमाम अज़ला में इमारतों के इंतेख़ाब का काम मुकम्मिल हो चुका है। ए के ख़ां ने सेक्रेटरी अक़लियती बहबूद उम्र जलील के अलावा स्टेट ऑफीसरस बी शफ़ी अल्लाह, प्रोफेसर एस ए शकूर, मासूमा बेगम और बी विक्टर के साथ मुनाक़िदा मीटिंग में इस बात पर इतमीनान का इज़हार किया कि ऑनलाईन दरख़ास्तों के इदख़ाल का रुजहान हौसला अफ़ज़ा-ए-है।

उन्होंने हैदराबाद और रंगारेड्डी में कम दाख़िलों पर अफ़सोस का इज़हार किया और उन अज़ला के इंचार्ज ओहदेदार बी शफ़ी उल्लाह को हिदायत दी कि वो इस मसले पर तवज्जा मर्कूज़ करें।

TOPPOPULARRECENT