Sunday , January 21 2018

अक़्लीयती तलबा को ओवरसीज़ स्कॉलरशिप के लिए 11 करोड़ 74 लाख जारी

बैरून मुल्क की यूनीवर्सिटीज़ में आला तालीम के लिए अक़लीयती तलबा को स्कॉलरशिप फ़राहमी से मुताल्लिक़ स्कीम के 210 मुंतख़ब तलबा में पहली क़िस्त जारी कर दी गई है।

महिकमा अक़लीयती बहबूद ने तमाम डिस्ट्रिक्ट माइनॉरिटी वेलफेयर ऑफीसर्स को मजमूई तौर पर 11 करोड़ 74 लाख रुपये जारी किए और हिदायत दी कि जल्द से जल्द मुंतख़ब उम्मीदवारों के एकाउंट्स में रक़म को मुंतक़िल कर दिया जाए।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने इस स्कीम के मुंतख़ब तलबा में रक़म की आजलाना इजराई के लिए ओहदेदारों को हिदायत दी थी। तेलंगाना मुल्क की पहली रियासत है जहां अक़लीयती तलबा के लिए इस तरह की मुनफ़रद स्कीम का आग़ाज़ किया गया।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने बताया कि इस स्कीम के तहत पहले मरहला में 210 तलबा का इंतिख़ाब किया गया और तवक़्क़ो है कि मज़ीद 20 ता 25 तलबा को इस स्कीम के दायरा में शामिल किया जाएगा।

महमूद अली ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर अक़लीयती बजट के मुकम्मल ख़र्च के बारे में संजीदा हैं और उन्होंने ओहदेदारों के साथ आला सतही इजलास में आइन्दा मालीयाती साल से बाअज़ नई स्कीमात के आग़ाज़ का फ़ैसला किया है। उन्होंने बताया कि स्कीमात पर अमल आवरी में शफ़्फ़ाफ़ियत के सिलसिला में ओहदेदारों को सख़्त हिदायात जारी की गई हैं।

TOPPOPULARRECENT