Thursday , December 14 2017

अज़हागिरी के हामीयों के ख़िलाफ़ कार्रवाई की डी एम के की धमकी

अपने कारकुनों को मुत्तहिद रखने की कोशिश करते हुए डी एम के ने आज कारकुनों को इंतेबाह दिया कि अगर वो मुअत्तल क़ाइद एम के अज़हा गिरी से क़ुरबत पैदा करेंगे तो उनके ख़िलाफ़ कार्रवाई की जाएगी। डी एम के जनरल सेक्रेटरी के अंबास दान ने अज़हा गि

अपने कारकुनों को मुत्तहिद रखने की कोशिश करते हुए डी एम के ने आज कारकुनों को इंतेबाह दिया कि अगर वो मुअत्तल क़ाइद एम के अज़हा गिरी से क़ुरबत पैदा करेंगे तो उनके ख़िलाफ़ कार्रवाई की जाएगी। डी एम के जनरल सेक्रेटरी के अंबास दान ने अज़हा गिरी पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो उनके हामीयों के साथ मुशावरती इजलास मुनाक़िद करते हुए उलझन पैदा कररहे हैं।

उन्होंने कहा कि उनके साथ रवाबित रखने वालों के ख़िलाफ़ डिसिप्लिन शिकनी की कार्रवाई की जाएगी। एसा मालूम होता है कि अज़हा गिरी ने अपना मौक़िफ़ नरम कर लिया है और दावा किया है कि उन्होंने किसी पार्टी मुख़ालिफ़ सरगर्मी में हिस्सा नहीं लिया। मदूराई में बयान जारी करते हुए उन्होंने कहा कि किसी भी वक़्त उन्होंने पार्टी मुख़ालिफ़ सरगर्मी में शिरकत नहीं की।

उन्हें हैरत है कि उनके ख़िलाफ़ कार्रवाई क्यों की गई वो पार्टी में फैली हुई उलझन और बेक़ाइदगी दूर करने की कोशिश कररहे थे। अज़हा गिरी ने दो दिन क़ब्ल अपने हामीयों के मदूराई में इजलास मुनाक़िद किए थे जिस के बाद डी एम के की जानिब से ये सख़्त इंतेबाह कारकुनों को जारी किया गया।

TOPPOPULARRECENT