अफ़ज़ल गुरु की फांसी के ख़िलाफ़ पाकिस्तानी पार्लीमेंट की क़रारदाद मंज़ूर

अफ़ज़ल गुरु की फांसी के ख़िलाफ़ पाकिस्तानी पार्लीमेंट की क़रारदाद मंज़ूर
ईस्लामाबाद, 15 मार्च: ( पी टी आई) पाकिस्तान की पार्लीमेंट ने आज एक मज़हबी क़रारदाद मंज़ूर करते हुए अफ़ज़ल गुरु की फांसी की मुज़म्मत की है और मुतालिबा किया है कि उनकी नाश को उन के अरकान ख़ानदान के हवाले किया जाये । पाकिस्तान की हुकूमत अपनी मी

ईस्लामाबाद, 15 मार्च: ( पी टी आई) पाकिस्तान की पार्लीमेंट ने आज एक मज़हबी क़रारदाद मंज़ूर करते हुए अफ़ज़ल गुरु की फांसी की मुज़म्मत की है और मुतालिबा किया है कि उनकी नाश को उन के अरकान ख़ानदान के हवाले किया जाये । पाकिस्तान की हुकूमत अपनी मीयाद पूरी करने के लिए सिर्फ़ दो दिन बाक़ी रह गए हैं ।

पार्लीमेंट की क़ौमी असेंबली और तहत के ऐवान में जमईयत उलेमा-ए-इस्लाम (Jamiat Ulema-e-Islam-Fazl (JUI-F)) के सरबराह मौलाना फ़ज़लुर्रहमान की जानिब से पेश करदा क़रारदाद को मंज़ूर किया गया । अफ़ज़ल गुरु को फांसी दी जाने की मुज़म्मत के इलावा इस फांसी के ज़रीया जम्मू-ओ-कश्मीर में सूरत-ए-हाल को बिगाड़ने पर भी तशवीश ज़ाहिर की गई है ।

अफ़ज़ल गुरु को फांसी दिए जाने के बाद वादी कश्मीर में तशद्दुद भड़क उठा है । लश्कर-ए-तयेबा और जैश मुहम्मद ने इसका इंतेक़ाम लेने का अह्द किया है ।

Top Stories