Sunday , January 21 2018

अफ़्ग़ानिस्तान के ज़्यादातर हिस्से पर हमारा कंट्रोल, तालिबान का दावा

अफ़्ग़ान तालिबान ने दावा किया है कि अफ़्ग़ानिस्तान के ज़्यादा तर इलाक़ों पर उन का कंट्रोल है और वो ग़ैर मुल्की अफ़्वाज पर जल्द फ़तह हासिल कर लेंगे। बर्तानवी नशरियाती इदारे को दिए गए इंटरव्यू में अफ़्ग़ान तालिबान के तर्जुमान ज़बीउल्लाह म

अफ़्ग़ान तालिबान ने दावा किया है कि अफ़्ग़ानिस्तान के ज़्यादा तर इलाक़ों पर उन का कंट्रोल है और वो ग़ैर मुल्की अफ़्वाज पर जल्द फ़तह हासिल कर लेंगे। बर्तानवी नशरियाती इदारे को दिए गए इंटरव्यू में अफ़्ग़ान तालिबान के तर्जुमान ज़बीउल्लाह मुजाहिद ने कहा कि अफ़्ग़ानिस्तान के दूरदराज़ इलाक़ों में सिर्फ़ तालिबान ही नज़र आते हैं और ग़ैर मुल्की फ़ौजी तालिबान के डर से अपने अड्डों तक महसूर हो गए हैं।

तालिबान तर्जुमान ने कहा कि ग़ैर मुल्की फ़ौजी अहलकार अपने अड्डों से बाहर निकलने से भी डरते हैं और उन्हें यक़ीन है कि ग़ैर मुल्की अफ़्वाज को अफ़्ग़ानिस्तान में शिकस्त होगी।

तालिबान के तर्जुमान ने सदारती इंतिख़ाबात को जाली क़रार देते हुए कहा कि इंतिख़ाबी उम्मीदवारों के साथ उन के किसी किस्म के ताल्लुक़ात नहीं हैं। साल 2001 में तालिबान इक़्तेदार के ख़ात्मे के बाद हामिद करज़ई पहले सदर बने थे और मुल्क की आईन के मुताबिक़ वो तीसरी बार सदारती इंतिख़ाबात में हिस्सा नहीं ले सकते हैं।

TOPPOPULARRECENT