Sunday , December 17 2017

अफ़्ग़ानिस्तान को फ़ौरी टेस्ट मौक़िफ़ नहीं मिल सकता : आई सी सी

इंटरनैशनल क्रिकेट कौंसल (आई सी सी) ने फ़ौरी तौर अफ़्ग़ानिस्तान को टेस्ट क्रिकेट का दर्जा देने के इम्कानात मुस्तर्द कर दिए हैं। ताहम अफ़्ग़ान टीम को वंडे मैच खेलने का मौक़ा फ़राहम करने पर पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड का शुक्रिया अदा किया है

इंटरनैशनल क्रिकेट कौंसल (आई सी सी) ने फ़ौरी तौर अफ़्ग़ानिस्तान को टेस्ट क्रिकेट का दर्जा देने के इम्कानात मुस्तर्द कर दिए हैं। ताहम अफ़्ग़ान टीम को वंडे मैच खेलने का मौक़ा फ़राहम करने पर पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड का शुक्रिया अदा किया है।

आई सी सी के मैनेजर ग्लोबल क्रिकेट टिम एंडरसन ने शारजा स्टेडीयम में मीडीया नुमाइंदों से इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहाकि अफ़्ग़ानिस्तान ने बैन-उल-अक़वामी क्रिकेट में एक मज़बूत हरीफ़ की हैसियत से आमद का बगल बजाया है आज हम ख़ुश हैं कि अफ़्ग़ानिस्तान, पाकिस्तान जैसी बड़ी टीम के ख़िलाफ़ बेहतर मुज़ाहरा करते हुए क्रिकेट को एक और बड़ी टीम देने का आग़ाज़ करदिया है।

अफ़्ग़ान क्रिकेटर्ज़ ने दुनिया की कई टीमों के ख़िलाफ़ अपने जौहर दिखाए हैं लेकिन उन्हें फ़िलहाल वंडे दर्जा पर ही इकतिफ़ा करना होगा।क्यों कि टेस्ट के हवाले से हमारी पालिसी मुख़्तलिफ़ है। आई सी सी फ्यूचर टूर प्रोग्राम की वजह से कई मुल्क मसरूफ़ हैं ताहम दूसरे मुल़्क भी अगर अफ़्ग़ानिस्तान के ख़िलाफ़ खेलना चाहते हैं तो हमें कोई एतराज़ नहीं होगा।

TOPPOPULARRECENT